Hundar iFokus

Hundar

Etikettmedia
Läst 983 ggr
Noa-Nisse
0

"kamphunds" dokumentär

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Titta på denna :) verkar vara ganska intressant faktiskt. Dock gamal inspelning men kan ju ändå vara kul att se. jag har själv bara sett första delen men tänkte dela med mig den till er.

Ha en bra lördag!!

/MVH Johanna

Medarbetare på Hundar.ifokus

Noa-Nisse
0

del två

Noa-Nisse
0

del 3

Noa-Nisse
0

och del 4 (sista)

Magda
0

den har jag aldrig sett :) var intressant & kul att se Skrattande

Cazzos
0

Ska titta på klippen sen när jag kommer hem, jag och mamma ska ut till en liten djurpark här i närheten, hehe.. Det ser intressant ut. Skrattande

Mischa
0

Det är en väldigt förskönad och inte speciellt objektiv "dokumentär" enligt mitt tycke.

≧◔◡◔≦

Ixectrona
0

Tja, den får ju fram budskapet (såg den inte nu men har sett den förut), men det är ju en lite udda "dokumentär"… väldigt stark 90-talskänsla, inga intervjuer med folk, ingen variation alls, bara en röst som pratar och klipp på olika hundar.
Och sättet han argumenterar på, hur mycket jag än håller med, skulle inte ligga så bra med "motståndarsidan". Som det där med att Yorkshireterriers biter mer. Det "biter" inte på förbudshetsarna.
Obestämd

Chilli10
0

Intressant, kanske aningen förskönande som #6 skriver. Men den får fram budskapet bra.

[oboybabe]
0

Man märker ju att det är ljuva 90-tal, men oavsett hur dålig dokumentären är så får den fram budskapet iaf.

[jakke94]
0

ska kolla på den sen, noa-nisse, har du fått mitt pm ? :)