Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 5050 ggr
xinluo
1

Valp

Hej

Är nybliven valpägare och har en fråga till er som vet mer om valpar än jag gör Skrattande

Är det normalt att valpar äter gräs, mossa jord och gräver upp rötterna på trädgårdens växter? Börjar undra om vi fick en minigris istället för en hund.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Loveradio
0

Haha skönt inlägg Skrattande Jodå det är normalt, valpar har ju så mycket att upptäcka.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Grattis  till bli med hund Glad Vad är det för ras/er? Det är normalt att de är allsmakare+ gräver som galningar våran har än idag 1år förkärlek till mossa,gräsrötter gärna en tyva jag river upp med rötter+gräs från landet denna ska springas o kastas med (hon själv) Just de hon gillar oxå äkligt trokat klippgräs som ser ut som mosad hästbajs men hästbajs är ju gott med Tyst Jag har lärt henne att inte ta allt man ser Flört

pius314
0

ha ha, vi har också en liten kultivator hemma. Det är ju som med små barn, allt ska undersökas genom att stoppas i munnen.

• Tillräckligt bra är perfekt! -
xinluo
0

Skönt att höra att hon är normal våran lilla Portistjej, Portugisisk vattenhund 12 veckor idag.

Tack för era svar

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

PetraKarin
0

Låter faktiskt sunt och bra att hon undersöker, smakar och härjar :)
De som är vääldigt mycket för att smaka kan man dock behöva lite koll på så att inget farligt slinker ner, mitt monster hade en grusperiod :/ som gick över som tur var.

Lycka till i fortsättningen!

Sophie&Segra
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Haha, min är precis likadan. Han är fem ½ månad nu o äter fortfarande ALLT han kommer över, håller på o bli smått galen då han inte tar nån skillnad på om det är en ciggarettfimp, kotte eller skräp..

Så ja.. För hoppningsvis är det normalt, annars har jag en valp som är helt körd i huvvet Skrattande

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.