Pris
Jag funderar på att skaffa en Miniatyr Bullterrier.
Är det någon här som har en aning om vad det generella priset för en sådan är?
Jag vet att det är olika på vissa kennlar men det måste ju finnas ett ca pris för dem. :)
Det är inte tillåtet att låna bilder utan tillåtelse, se Upphovsrättslagen. Eftersom det inte går att radera bilder ännu i den nya funktionen är ursprungsbilden ersatt med en annan bild. /Sajtvärden
"Do you know why today is called 'present' "
"No, why?"
"Because every day is a gift."
Medarbetare på NH i fokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Skulle väl gissa på att det är som för de flesta reggade renrashundar.. Att det ligger på ca 10.000kr :)
Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.
Vad fina dom var, har aldrig sett sånna förut! Är inte så mycket för bullterrier men dom där va riktigt fina :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#2 Ja, visst är de! Många tycker de är så fula, bland annat min pojkvän :( Men han får säga vad han vill, och alla andra också! Jag tycker de är så otroligt gulliga och charmiga! <3
Bullisarna på bilden är valpar men de blir väl runt 35 cm. De får inte överstiga 35,5 om de ska vara miniatyr, annars är de en vanlig bullterrier:)
"Do you know why today is called 'present' "
"No, why?"
"Because every day is a gift."
Medarbetare på NH i fokus
Är väl mellan 10.000 - 14.000. De flesta hundar brukar ligga därimellan om de som #1 säger är reggade och renrasiga.
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
dem flesta tar runt 17 för miniatyr har jag bestämt för mig :)
Vill också ha en sådan i framtiden ;)
Kan tipsa om Eywas kennel som har hemsidan www.minibull.se
Har också för mig att miniatyr bullterrier är ganska dyra. Iaf minst 14.000kr vad jag har sett.
Min polares kille har en och han betalade runt 12.000 för sin. Normalpriset är väl mellan 12.000-15.000 tycker dock INTE att du ska behöva betala över 15.000 för den.