Lek träff: Västerås?
Finns inget folk i Västerås trakterna som skulle vilja ha lite lekträffar i en hundhage?
Jag sitter med en kastrerad tax/dalmatin/naken hunds korsning som är jätte snäll. Har lite svårt för jackrussels första nosningarna. Men han är allt ifrån aggresiv. Älskar att bli jagad, speciellt om han lyckats hitta en pinne.
Inte han hunds aggresiv.
Andra är en bullterrier som just är ute ur sitt första löp. Hon är halvt uppväxt med en kinesisk naken valp. Mer respekt för den än större hundar. Men hon är en liten bulldozer som kan springa rakt över mindre.
Möter ofta folk ute i skogen och försöker dra till lekträffar med de få hundägare man känner i stan. Vore kul att hitta fler lek kompisar då mina hundar verkligen gillar det. Och själv kul att träffa hundfolk.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Hur ser en dalmatiner/tax/nakenhunds-korsning ut? :o har du en bild?
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Som en stor jackrussel med naken mage typ :-P
Ena brorsan blev en jätte liten helvit Tax med svart fläck på arslet. Jätte korta ben. En naken hunds liknande, en stor brun gatu hunds modell och två andra jag inte helt mins. Tjuvparning, men rätt glad för det så jag fick min goa grabb.
Och jag vill se en bild på bullterriern 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag bor i Surahammar och kan tänka mig att åka in för en hundträff…jag har visserligen en "skit-isnöret" till hund. En tik som väger 2.8kg och är 25cm i manken.
Nu är det flera som hört av sig. Ska vi styra upp något till helgen?.
Klockan 9-10 på lördag eller söndag i en hundhage?
Jag bor nära hundhagen vid hammarbacksvägen. Men kan ta mig med buss om det behövs :-)
#7 fin bulle :)
Får se hur det ser ut till helgen. Är osäker om jag kan. Men verkar just nu vara större sannolikhet att det passar på lördagen. Kan dock likväl bli tvärtom
Jag återkommer nog om det hela helt enkelt…
I vilket fall så kan jag ta mig till den rasthagen utan problem. Tror att den som är närmast för mig är vid ICA Haga. Är dock väldigt flexibel. Vi promenerar ofta och långt.
¤Rise and rise again until lambs become lions¤
Ende problemet med haga är att det brukar väl vara väldigt mycket hundar där?
#11 Ja, och jag är liiite rädd att någon hane ska hoppa upp på min tik som ju ännu inte kan avärja deras parnings försök. Så lös i hage kommer jag nog inte kunna ha henne.
Jag kan på Söndag om jag nu tänker rätt.
Yes box :-).
jag kan både dagarna om man ska dela upp det lite :-). Kanske möta iurochskur under söndagen och köra endast kastrerade hanar då. och kanske nån annan på lördagen. Eller längre fram?
Min hane är kastrerad sedan 8-9 måns ålder. reagerade inte ens när min bulle var i löp här nu nyligen.
#13 Låter toppen! Säg bara en tid på Söndag (inte för tidigt dock) så kommer vi.
Jo det är helt sant. Men har som sagt inga problem med att ta mig till andra ställen.
Min är också kastrerad sedan två år tillbaka. Just nu lutar det åt att lördagen passar bäst. Men planera ni så dyker jag upp ifall jag har möjlighet :)
#14 Jag är som sagt fri så för min del går det när som :-).
#15 Kan strya upp något i morrn med. Så länge jag slipper springa runt och leka :-).
Blir det nåt idag eller imorgon? Jag vill gärna träffa flera vovvar.
Blir det någon träff idag? Eller ni kanske redan har haft den? 
#18 Jag har inte hört nåt alls om träffen…så jag antar att det inte blev nåt.
Haft lite slagsmål med min dator :-/. Jag är fri för en träff i kväll om någon vill :-).
Ende jag gör denna helg är att umgås med djuren typ. Ska ut och ta en sväng på spåret här utanför nu. Men skicka över ett sms på 073 9594112 så hakar jag på om det blir något :-). Tar mig ca 40-50 m in med bussen till haga hundhagen. Ca 10-20 min till den i pettersberg.
Jag kan inte nu, är tillbaka i sura. Så det får bli en annan helg för mig och vovvan.
Någon som har tid/lust att träffas under morgondagen?
Jag kan lite när som helst och var som helst…
Jag jobbar på eftermiddagen/kvällen. Får besök runt 12-13 tiden av en tjej som ska hämta en bur som ska till haga.
Men vid den hundhagen här nära vid pettersberg fram till ca 11:30. Och mellan 13-15 kan jag :-)
Tänker du på den vid Hammarbacksvägen då eller?
yes. då är det inte så stor risk att jag åker på strul med bussen och hinner hem i tid
Hoppas du hinner se detta nu men klockan 13 funkar för mig :)
Jag väntar nog på svar här och hör jag inget innan kl12 så antar jag att det inte blir av :P