Hundträff i Linköping
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi började prata lite lätt om att träffas i Linköping och låta våra hundar ses, några fler som vill hänga på ?
Jag hänger gärna på :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
#1 Härligt! Planen är väl att släppa dom i någon av rastgårdarna som finns. Har du varit vid någon av dom och vet vilken som är "bäst"? Har bara åkt förbi några med mamma lite då och då, men har aldrig stannat och släppt Bino där. Så har ingen erfarenhet av hundrastgårdarna i Linköping :) Men du kanske har?
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
Det finns en vid braskensbro/johannelund i Linköping som jag är i titt som tätt. den tycker jag är bra och det är lätt att stanna med bilen i närheten :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
#3 Okej, jag har för mig att mamma pratat om den någon gång :). Då har vi kanske en eventuell mötesplats då :P Förhoppningsvis finns det fler härifrån östergötland som kanske är intresserade av att hänga på :)
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Jag bor i Norrköping, Chilli skulle garanterat gilla att busa lite :) Har gått bra med de flesta hundar hittills, stora som små.
Dock så beror det på när, för mitt jobbschema är väldigt knöligt och varierande, sen om jag kan ta mig dit eller inte. :)
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
Jamen då låter väl den rastgården perfekt 
Jag har nämligen ingen koll på detta alls.
Olga funkar oxå bra med stora som små hundar :)
Självklart försöker vi passa in så alla kan !!
Bino funkar troligtvis med alla, då han inte har en uns av aggressivitet eller liknande något i sig. I hans huvud finns bara lek :P haha. När han inte får hälsa på hundar så försöker han "skälla igång dom" :P så pass mycket lek är det i honom. Men så är han ju bara 10mån.
Dock kan han vara väldigt "på", men det är mest hemma och mot vår hund som han ska på och leka heeeela tiden. Men jag vet inte hur han kommer vara när det är massor av hundar att leka med :) Han kommer troligtvis försöka få igång alla att busa med honom :P
#6 Hur gammal är Olga?? :)
Jag kommer absolut om det funkar med skola/jobb.
Tycker den vid braskensbro är jättebra! =)
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold