Hundar iFokus

Hundar

Etikettpälsvård-omvårdnad
Läst 1222 ggr
Be-Bopz
0

Klippmaskin till York

Tänkte höra om ni har ngt bra tips på en liten för tassar och öron, ska helst inte kosta en förmögenhet Glad

AnneN
0

Har du kikat på rasklubbens hemsida? Där finns skötselråd för pälsen och även tips på vad man bör använda för pälsens skötsel, speciellt om man vill ha utställningskvalité

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Be-Bopz
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jodå jag har kollat där, men jag ville ha det smidigt för just tassar och öron, tänkte om ni kanske endast hade tips på nån liten maskin som passar deras päls.

[Forest]
0

Det finns mängder med bra rakmaskiner utanför Ödesög mot Omberg säljes klippmaskiner komemr inte på vad det heter just nu Skäms men de ska ha en hemsida :) annars har du även blocket o spana lite på jag har Oster golden till Pudel men har även klippt andra hundar o den funka jätte bra, den är dok lite stor finns mindre o smidigare maskiner :)

Be-Bopz
0

Ja men jag vet var den butiken ligger, bor ju i Motala så dit går absolut att åka :)

[Forest]
0

4 ja den är ju lätt o hitta :) de har bra pris med samt mycket annat.

Får man fråga hur gammal är yorken?  Kul iaf att ni har skaffat hund Skrattande Är jag som har hamstern game boy Flört Jätte fin är han åh så snäll pussar på han varje dag o myser med honom, han har ökat fint i vikt tack vare mycket mummsigt Glad

Be-Bopz
0

Hon är 5 mån Skrattande

Nu får jag skämmas oxå tyvärr, sry, men minns inte Game Boy, påminn mig gärna Gråter

Jamen då får vi försöka ta en tur dit i sommar, skulle vara kul att se vad de har Glad

LinaK
0

Har en vän som trimmar hundar lite då och då. Hon har en liten trimmaskin som verkar jätte bra och smidig. Inte jätte dyr heller berättade hon. Kommer inte ihåg vad den hette men jag ska fråga henne så återkommer jag Glad

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Forest]
0

6 Boy tog du med från en utställning åt oss, långhårig vit med mörka öron jätte snäll lung kille han hänger just nu här på mig som vanligt o titta på vad jag gör. Flört Hur som helst jätte kul att ni skaffat en liten York, du måste ju visa oss blid på henne :)

Be-Bopz
0

#7 Tummen upp Glad

#8 kom faktist på innan jag läste detta inlägg, har skickat dig ett pm.

Jo, klart ni kan få se bild på henne, bara det att det inte vill funka …mutter !

LinaK
0

Denna klippmaskin är det hon använder Glad Billig var den också.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Be-Bopz
0

Ahhh TACK !! Ska kolla in den Skrattande