Betala för en rastning om dagen?
Jag undrar kort och gott vad ni betalar/tycker är rimligt att betala för att någon rastar era hundar en gång/dag.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tycker det beror på hur lång promenaden är, och vad som ingår i promenaden. Om det t.ex bara är fysiskt, eller om det är mentala övningar på vägen och sånt.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
jag rastar hundar 2 gånger i veckan, 2 st settrar.
Jag ville inte sätta ett pris utan dem fick bestämma, dme ger mig 50kr per tillfälle, vilket jag inte ser som något problem då jag endå är ute med min egna :P

Det handlar enbart om promenad, fysisk motion. Ingen aktivering osv. Tidigare har jag haft mina hundar hos dagmatte och betalade då 90:-/dag för två hundar. Då hade dom sällskap hela dagen och fick flera promenader, aktivering osv.
Kan jag med att erbjuda 200:-/vecka efter som det bara är promenad hon tar dom på? (ca1tim)
Det måste ju handla om en överenskommelse :) Endera tycker hon att det är ok eller så vill hon ha mer. Ni får förhandla tycker jag.
Jag ger 100 kr till vår dagfamilj om de har hundarna hos sig, och 50 kr de dagar de går hit och tar ut hundarna:)
#5 Det tycker jag låter rimligt.
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
Tycker att man kan försöka komma fram till något man själv tycker låter rimligt (som du skriver i #3 200 kr/vecka) och sedan får man som #4 skriver förhandla om det inte godtas. Det är svårt att säga ett pris, det beror ju helt på vart man bor, (vilken efterfrågan/tillgång som finns) från person till person och även beronde på hur krävande hunden är.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
När jag var ute och rastade hundar, Tog/Fick jag 50Kr/per gång jag var ute med dem/den.. Hoppas att det blir bra :)
Jag fick 100kr per runda, men så var han ju väldigt generös också :)