Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 424 ggr
Benjy
0

Lilla Stockholm

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hejsan, någon som var där?

Jag var där båda dagarna, jag och några andra från Tyresö Hu arrangerade freestyletävlingen. På lördagen var jag tävlingsledare och nu på söndagen har jag haft uppvisning med Benjy.
SKa ladda upp filmen på oss, det gick inte så bra som det ibland har gjort på klubben, men jag är helt klart nöjd ändå.
Träffade en tjej som hade gått på samma skola som benjys förra ägare hade gått på och hon tyckte det var kul att träffa Benjy och se hur mycket han har förändrats sen dess. :D

Hur gick det för er andra som var där?

På bilden: Min hund Benjy å Dannis jycke Pepsi - de enda blandraserna på hela mässan.

Malin-A
0

kul att d gick bra, ser fram imot att se filmen sen =)

Alex
0

Jaaa det blev en film! :D Väntar med spänning på den. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

lena1
0

Vad skoj att det gick bra, jaaa filmen vill jag också se ;-)

Lotta
0

Jättekul med film…hoppas det blir snart :)

Kristina-
0

Jag var ju där med min valp Eddie, och han blev BIR-Valp. Såg tyvärr inte Benjy. Men vi gick i ring 17 alldeles bredvid, och jag såg några andra lydiga duktiga hundar där.

Tixy
0

jag var inte där, men jag tror att min kompis My, som bor i Uppsala, var där med deras 2 schäfrar.. :)

[Jemla]
0

Jag var där och ställde ut min ena springer. Kikade lite på freestyleuppvisningen idag men hann bara se två ekipage, synd, för annars hade jag ju kanske sett dig och Benjy. Glad

Cerrolyn
0

Åh vad kul :D

Men när kommer filmen? *nyfiken - näää inte alls Oskyldig*

**MVH Cerrolyn

Benjy
0

haha altså filmen vill inte ladda upp sig för den säger att filen är för stor så jag försökte med photobucket med då laggade datorn. Får prova igen senare.

Ni kan dock få se två korta andra freestylefilmer. träningstillfällen.

http://youtube.com/watch?v=XmwubjLrPOQ Från 1 april på klubben.

http://youtube.com/watch?v=PS7D9k-B7bw - ganska kort freestyleträning.

Måste bara lära mig själv att dansa med. Jag ser så stel ut annars, men det får bli nästa projekt :P

Alex
0

Hihi ja det är väl den svåraste biten det, att lära sig dansa själv. Att lära hunden alla trick är hur lätt som helst i jämförelse. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lotta
0

Vad duktig ni var…jag tycker det är jättläckert att titta på. Men det skulle aldrig gå med min pipsill, kommer man åt pälsen på henne gapar hon som man stuckit knuíven i henne =)))

Malin-A
0

va kul o se =)