OT. Snilledrag
Ja, jag döper saker efter låttitlar, denna gången efter Frondas låt Snilledrag.
Hur som helst, nu har jag lämnat er utan mig alltför länge. Jag har ingen aning om ni märkt av att jag varit borta, eller så. Eller ens bryr er. Men nu ska jag försöka kika in oftare iaf. Dock får vi se hur det går, då jag för det mesta ligger i sängen och nyser, hostar och knappt ser något pga all pollen, för att vi ännu inte har hittat någon medicin som fungerar.
Anledningen till att jag varit borta en tid nu är att utredningen har kört igång på BUP, det är tydligen bara en utbildningsutredning, typ. Dom ska se hur mycket jag kan för att se vilken typ av utbildning som är bäst för just mig. Sedan får vi se om det blir någon psykutredning efter det.
Just nu har jag min mormor här, är superförkyld och har feber. Så jag kan inte gå ut med hunden eller kela med rådisarna. Ska väl sätta mig och sy lite imorgon, tror jag.
Hur som helst, ville att ni skulle veta vad som hänt mig under tiden. Och att jag har saknat er en himla massa! 
Bifogar en bild som visar hur jag ser ut när jag är sjuk, bara för att jag inte har något liv.
Hoppas det går framåt på BUP. :) Jättekul att ha dig här igen! Och sååå jobbigt kan det väl inte vara att ta dig från sängen till datorn..? Mycket roligare om du orkar det i alla fall..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Klart det är jobbigt, man måste ju börja med att sätta sig upp, vilket ger mig en extrem huvudvärk, vilket följs av att jag måste dra på mig iaf en morgonrock, och sedan gå igenom 3 rum för att komma till datorn.. ;)

Roligt att se dig här igen. Klart vi har saknat dig. Hoppas verkligen att du kryar på dig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
ja krya på dig, inte kul me allergi =/
Tack så mycket. :) Känns faktiskt lite bättre redan.. 
Okej, vill någon filur vara social med mig på msn? Folk är tråkiga, och pojkvännen är osocial för att deras ena tik fick 7 (varav 5 levande) valpar häromdagen. ^___^
Bara att adda mig isf, Tixy-@hotmail.com :)
välkommen tillbaka, och krya på dig
kramis lena
Hej på dig min lilla extra dotter, så du ligger och latar dig i sängen och blir ompysslad…hoppas att du blir frisk och att du får hjälp på BUP, det är viktigt att må bra det är ju en förutsättning för att kunna leva livet med kompisar och annat som är skoj. Och visst är du saknad, vi saknar alltid våra vänner.
Kry på dig kram från mig
//Lotta
#6, Tack så mycket! :)
#7, Självklart ligger man och latar sig i sängen, det gör väl alla ungdomar? Gärna överdriver vi våra sjukdomar lite så vi slipper gå ut i köket för att äta också.. Eller det kanske bara gäller mig? 

Tixy, vill du kan du adda mig på msn. Nu ska jag visserligen till svärmor på middag strax, men jag kommer ju hem igen :-)
faxlin@glocalnet.net där är min msn.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars
Åh, tack så mycket. Äntligen lite skojigt folk! ^^
Åsa, känn dig addad.. ;)
Försök adda den där människan du..hon är ju aldrig på plats ju. Måste bara fråga hade du gått i ide igår eller? Bannade människa! =)
Du får gärna adda mig också om du vill, Tixy. alex.hedin@hotmail.com
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#10: Tackar, ska snart lämna den stationära datorn och logga in på laptopen och då kommer jag ut på msn. ;-)
#11: Va? neheee, vi går aldrig i ide. Bara komma ut så hittar du oss här. Samma adress som vanligt. ;-)
Audiatur et altera pars
Tixy vill du så finns jag på lenand_71@hotmail.com det gäller er andra också :-)
Wiiie, ännu mer folk! :)
Och bara för att min mormor ska kolla på hockey (snälla, rädda mig) så måste jag aktivera hunden. -_-'
Jaha ja…Tixy jag finns på susanne_wenngren@hotmail.com Kan ju vara bättre en våra gästboksinlägg *ASG*
jag finns ju här me malin86@gmail.com
Yay, massor med folk! :D
Hehe jag sätter igång msn så fort jag duschat…bara att adda när du känner det =)
Redan gjort, long time ago (nästan). ;)
haha jag är snabbare än Lotta
, men nu ska jag ta en kvällsis med Snodden gubben
Haha, gör så du. ^__^
Lotta, skynda dig, kvinna/tantis/trädgårdstomte! 
Aaaaah! Kvinna/tant/trädgårdstomte, skyyyyndaaa!
Annars kanske jag skickar råttorna på dig!
Snart skickar jag väg råttorna, Lotta! Skynda! 
LOTTA!!!! 

Lotta är inte direkt den snabbaste tantisen här inne. ;-)
Audiatur et altera pars
Det har vi inte märkt.. *host* 
Nu ska Åsa vara snäll…Du ser väl att jag har Tixy på min sida och vi är såååå farliga tillsammans 
Hahaha :D
Om ni inte ser hornen ur huvudena och våra vassa huggtänder så är ni ena jäkla muppfjofsar! ;)

haha, ja men jag brukar få höra att mina horn är större än Lottas. Så jag vet inte det jag. hihi
Audiatur et altera pars
Men nu är vi ju två, och mina lär vara dubbelt så stora som dina, jag äter ju små barn till frukost ;)
Mums med små barn dom är så möra 

Så ska jag hälsa det till Sanna då Lotta?
Audiatur et altera pars
Precis! Speciellt dom där små med smink och konstiga förkläden en viss helg som tydligen kallas påsk.. Hum.. ;)
Inte Sanna begríper du väl..jag säger som Tixy dom däringa påsk-kärringarna dom skulle ätas på längden och tvären *fnys*

Men Åsa, nu sitter jag ju och dreglar och slickar mig om munnen.. ;)

Var bor den där söta lilla filuren? Börjar bli riktigt hungrig nu.. :P
Nämen guuud vilken söt påsk kärring, är det din dotter?.
Oavsett om det är hennes dotter eller inte så kommer hon snart ligga i min mage.. ;) 
Nämen Tixy är du som häxan i hans och Greta som äter barn
:-)))
Schh… Du kan ju inte komma och avslöja mig sådär! 
joho jag är ju tant och dom är alltid ärliga hhehehe…
Det där är min lilla Bullberta…hon som döpt mina djur till vargSkorpan och tigerDoris =)))
Menar du mig nu? :P
inte äta upp små söta barn.. =)
Jodå. Och jag bor bredvid ett dagis, dock drar hunden alltid mig förbi det för att hon ska ut i skogen och skita. :P
Bullberta är Åsas lilla tjej =) Och min vi delar ;)
Jaså du.. Så du lämnar mig helt ensam här? :P
va d sanna på bilderna?
Hon är jättesöt i alla fall :-)

Japp det är min lilla Sanna. Och hon är sååå goo. Och faktiskt är hon min, inte Lottas. ;-)
Audiatur et altera pars
ohhh hon e ju bara för söt.. mmm vill krama henne =D
Malin, kom och kramas med mig istället, jag är väl också söt?
(bild i trådstarten)
haha klart du e söt också Tixy =) du kan få en kram när/om vi träffas =P

#56, Naaw, tack så mycket! :D Kramkalas.. ååh, sånt gillar jag. :P
#57, Duktig unge! ;)
haha dom e ju för härliga i den åldern me.. hon ser ju ut att va ett riktigt charmtroll =D

hmm, hon är helt makalös den ungen. Hon snackar som sjutton och kan argumentera sig blå.
Audiatur et altera pars
haha o hon e inte så gammal heller, tänk vilka diskussioner ni ska ha när hon blir äldre =D
Sanna sa till mig att hon ville ha mig som extramamma sist ni var här…så det så =)))
Du är min extramamma, och bara min! 

#62: Meehh, gjorde hon inte alls det. Hon tycker det är trevligt med RåttanLottan men inte som en mamma. hihi
Audiatur et altera pars
Pfssss du är dum!!!
Men jag har Tixy…vilken tur, så jag har en dotter här ute som håller med mig i allt 
Allt är väl lite att ta i, kanske.. Men i det mesta! ;)

haha, fast inte många slår Sanna i söthet. hihi
Audiatur et altera pars
Tss.. Säg inte så, kanske skickar pojkvännen på dig ;)
Hehe Jajamen passa dig Åsa annars kommer han som ett brev på posten

haha lät väl inte helt fel att få en pojek hit. kanske någon som skulle passa Malin ;-)
Audiatur et altera pars
Han är för gammal för Malin…så det så =)
Vilken söt dotter du har :D
**MVH Cerrolyn

#72: Tackar. *ler stolt*
Audiatur et altera pars
Hon är la go..skulle min pappa säga ;)

#74: Ohh, vad söt tös du har där.
Audiatur et altera pars
#74 tackar
**MVH Cerrolyn

Vet inte vad för typ av problem du har eller vad för utredning BUP tänkt göra, men ofta är BUP inte sa dutkiga pa att faktiskt hjälpa, även om de skickar dig egenom en massa utredningar. Kan du, sa vänd dig till vuxen-psyk eller ännu hellre, privat!
Jag var dum nog och stannade flera ar tills jag blivit myndig hos BUP, nagot som jag bittert angrar eftersom jag da satt kvar i min situation hela tiden… Vet flertal kompisar och folk som sagt detsamma till mig, men självfallet finns det undantag, hoppas du far hjälp utav engagerad psykolog som faktiskt gör nagot trots att du är minderarig!
#70, Hahaha, min pojkvän är en liten mördarmaskin.. ;)
#78, Jag har hört en hel del om BUP, men jag låter dom försöka ett tag nu, nu när dom har kommit igång. Dock känner man sig bara mer och mer utpekad för varje möte man går på där.
Fast nu har jag en bra psykolog, och hon måste läsa på efter att jag varit där för att jag är annorlunda och tänker tvärtemot dom flesta andra. Och hon ställer verkligen upp för mig. :)