HUR BLIR DE MED TRÄFFEN?
hur blir de me sommarträffen!!!Vill träffa er NU!
vet inte än hur d blir… vill också träffa alla =D
blöböböböb synd att man inte bor grannar:P
ja fast vi bor ju igentligen inte så långt ifrån varandra.. =) e ju i gbg ibland..
brukar äta på bamboo iböand =)
hahha asså:) har ätit där en gång!! va gör du i gbg bland dåå? känner du någon kompis som bor här?
ok.. jo åker dit o äter ibland, piercade mig där också, o så jobbar min pappa där me.. så han e i gbg flera ggr i veckan, mamma har också jobbat i gbg.. =)
men vat bor du nu dååå?vart bor alla andra på HIF?
jag bor i varberg =)
#7 Jag bor i Karlstad.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag i gävle hehe

Jag en liten bit från Lotta. ,-)
Men allvarligt, jag ska verkligen försöka ta mig till Göteborg i sommar också faktiskt :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja dit skulle inte heller vara så dumt faktiskt… synd bara att det tar längre tid att ta sig dit 

#6 Pierca dig kan du ju göra i Väröbacka mkt bra
Och även Tatuera dig. min barndomsvän och hennes man har studio där, jätteduktiga! Och bättre priser. Visst vore detta är svårt ju att fixa då alla bor så långt ifrån varandra ju.
Göteborg bor jag i :)
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
ja Göteborg… tar ju bara 30 min ca o åka dit… =)
Jag har min pappa där så jag brukar åka dit ibland.Men oftast kommer han hit och blir ompyssalad i stället…min egen lilla papps =)

I FÖRSLAG TILL DATUM TRÅDEN
VILL VI LOTTA OCH JAG ATT NI SOM HAR KLICKAT I EGET FÖRSLAG VERKLIGEN SKRIVER DATUM.
DET GÅR INTE ATT BARA KLICKA I OCH INTE SKRIVA ETT DATUM HÄR.
TACK! //LOTTA OCH TINA
#13 ok, jo har en kompis i klassen som brukar gå till henne/honom? i väröbacka.. =)

#17: Herregud vad du upprepar dig i varje tråd. Så jag måste också göra det. Om du inte vil att man röstar blankt på den borde du satt dit ett alternativ för de som bara vill läsa tråden.
Audiatur et altera pars
Nej det var kanske lite dumt..vi skulle haft ett alternativ där det stog-typ bara kolla läget tex =)

haha. japp liiite dumt. Men ni får fixa en ny. ;-)
Audiatur et altera pars
knas =D
Filåt då….
men ska inte du komma åsa?
bodde inte du nära lotta, kan inte du sammåka med henne då? usch ja vill att alla ska komma ju:P
Vi får tjata på snorisen..skam den som ger sig! Jag har sagt åt henne att vi kan samåka…men icke, för hon har sååå mycket att hinna med…upptagen snoris *fnys*
jag vill också träffa Åsa… *snyft* men Lotta kan du inte kidnappa henne? =P
*viskar* Ska försöka med näbbar och klor…jag ger mig inte heller, så det så =)
aa va bra.. =)
men nått av datumen borde hon väl ändå kunna.. tycker jag iaf:) kanske inte hon tycker.. men de är ju faktist once in a life time.. kanske.. snääääälla åsa!:)
Åsssssaaaaaaaaa kom igen nu. Måste vi krypa på knä, det gör ju sååå ont 

Jag bor i Vetlanda i Småland….
krypa på knä o pussa dina skor? =)
Usch lova inte för mycket nu Malin…tänk att krypa på knä för att sedan pussa skor som varit i en hög med hästbajs *blä*
haha men hon får ju ta på sig finskorna =P
Jaha dom nya då..okay då kan jag väl ge en snabbpuss =)
fast vi ska säkert kunna lura me henne på nå vis =)
Ja det ordnar sig säkert tills dess =)
du har bra övertalningsförmåga =D
Annars får jag väl stampa på henne och slänga henne i bagaget =)
haha japp d går ju bra d me.. =)
Undrar vart snorisen är..kan hon vara på goda nyheter tro?? =)
ja o såg henne inne på ridsport också, hon e överallt =)
Varför inte här då…har hon tröttnat på oss?? =)
haha nee d tror ja inte, hon håller nog koll på oss o dyker upp när man minst anar d =D
Ja hon brukar ju ha en viss förmåga att göra så 
tror honb e inne på hittekatter mä:P
Undrar hur vi ska lyckas hålla den människan på plats, det är banne mig omöjligt =)
haha ja hon e överallt =)
Man undrar ju ibland om hon snott våra Ching-chongare, så att dom springa runt och skriva på hennes alla datorer…ahhahah jag tror jag har löst det, bannade fusklisa 
men om Åsa har tagit en kines så får hon d =)

tar ni en kines, så kommer det 1000 åter! =)
Tänk att det tänkte dom inte på…vad du är smart Tina =))

jag vet…men det är inte nått jag skryter om….jag är trotts allt ÄKTA blondin…
….*host*…men jag trodde snorisarna kunde tänka själva nån gång…hmmm….tydligen för mycket begärt! 

Ni ÄR hopplösa. ;-)
Jaj ag far runt en del. Har varit rätt mycket viktiga ärenden nu på vissa ställen :-)
Och det här med en träff låter jätteskojigt, och jag tror ni får super roligt allihopa. men ni får nog klara er utan mig. Jag har helt enkelt inte råd att åka iväg någonstans.
Det är en massa inplanerat ändå som jag redan lovat, och som är otroligt viktigt att jag far på. Så tyvärr får HIF träffen stryka på foten då.
Ledsen, men jag är inte ens övertalningsbar där.
Audiatur et altera pars

Lotta trycker in dig i sin bil, det har vi redan gjort upp!!*mohahaha*

#55: Jam försöka och tro kan ni ju.
Hoppas ni får skoj i alla fall.
Audiatur et altera pars
Du är ju hopplös din snorvalp..nån av helgerna lär väl endå stämma i din planering…VI får skitkul =)))

v. 29-31 är antagligen extremt upptagna med våran semester och sådant. Så då går det i alla afll inte. Sedan har jag inte riktigt koll på v.32, har för mig att det var något då med. ;-)
Så ha sååå kul ni.
Audiatur et altera pars
Fanns egna förslag också…säg ett datum för dom flesta vill ju träffa dig….kom igen nu =)

haha, ja men jag vet ju inte riktigt vad som händer i sommar. Ambra har inte gått i brunst än. Alltså vet jag inte när hon tänker komma i brunst, och i och med det vet jag inte när hon kommer paras och i och med det vet jag heller inte när hon tänker valpa. Så det är svårt.
Därför jag konstaterade att ni får ha så trevligt utan mig :-)
De som vill träffa mig får väl kika in på HC i sommar (de som bor där nere)
Eller komma hit till mig (ni som bor i närheten av Älvkarleby trakten )
Audiatur et altera pars
MÖRT *morr*

utifall att du inte vet det Lotta så är Mört en fisk. Och någon sådan är jag inte.
Jag kan väl dessutom inte rå för att Ambra är en fin tös som sin mormor och håller på sig. ;-)
Bella är i alla fall parad nu. hihi
Audiatur et altera pars
Åsa, HC?? men Lott du kan ju alltid trampa på henne o slänga ner henne i bagaget =) hehehe
Göteborg låter bra! :-)

#63: HC= High Chapparall. (hmm, stavar alltid detta fel. Skrämmande med tanke på att vi åker dit varje år. hihi)
#64: Japp, har fått order av min Medarbetare inne på iller att komma och hälsa på henne i Göteborg. ¨Så jag måste nog lyssna på henne där. ;-)
Audiatur et altera pars
jaha High capparall, då vet jag.. =)
Ska ni dit då lär inte jag kunna komma iaf, alldeles för lång och inte har jag husvagn heller. Tycker det är lite väl långt att åka för två nätter.
jag har aldrig vart på HC.. o ska nog inte dit i sommar heller..

#67: Men Lotta HC och Göteborg var ju bara två sidospår som jag nämnde för dem som ville träffa mig. Eftersom jag inte kommer på eran träff :-)
Så kör ni vidare på erat. hihi
Audiatur et altera pars
Vi får se om det blir någon sammanställning i kväll om hur vi ska göra..om vi ska ha nån träff eller inte, jag hoppas ju verkligen att det blir nått, men förstår även att det kan bli svårt med tanke på att det finns många som är yngre här ute och inte har egen inkomst.

Jag klarar av en liten, liten träff. Jag ar ett torp p¨å 2 o ½ rum utanför Skara.
Kanske kan det locka någon. 5 min promenadväg till en sjö.
Tyvärr har vi grodor!

Vi har även fladdermöss som viner genom trädgården mörka o mysiga nätter.
Vi bor även så att vi har utsikt över Hornborgasjön.

Vår älskade lile "Bosse" ligger begravd där.
Och lilla Quila öpphör aldrig att förvåna mig. Hon har aldrig träffat Bosse, men förra somaren gick hon o la en boll vid hans grav. Hon satt bara o tittade, vid nästa besök hittade hon en sock, som hon lade vid Bosses grav.
Har hundar ett 6:te sinne som vi inte riktigt förstår?
ja man kan ju undra när dom gör så.. men nått måste hon ju ha känt..

Allt är på cykelavstånd, 5 min till badsjö, 10-15 min tll Sommarland o Axwalla Travbana.

Ser jättehärligt ut Kerstin. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Åhhh kerstin det där var ett riktigt mysigt sommarställe =) Jag ska ta och kolla hur långt det blir härifrån. Och så får vi väl kolla av hur alla har tänkt sig. Jag börjar liksom komma på nu att det verkar bli svårt att få ihop en träff med alla samlade =)
Skulle bara vara så kul att träffa dig =)))

Vi kan inte samla alla men vill ni komma o hälsa på mig. så är ni hjärtligt välkommna

Ja vi ska ju försöka hitta på nått med med dom yngsta tjejerna, kanske man skulle åka till Skara med dom =)
Jag kan sova på golvet om jag får två filtar och en kudde.. ;)
Är det för övrigt tänkt att det är för människor OCH hundar, eller bara människor? 
Vi hade ju tänkt med jyckarna men vi får väl se vad det finns för intresse =)
Hahaha, isf kommer min hund äta dom där kossorna till kvällsmat! :D
Nej, men hon blir livrädd när flera djur kommer mot henne - speciellt såna som är större. På nya platser och med nya människor och hundar så brukar det gå ganska bra, om hon får chansen att lära känna dom. :)
Jag och Mexx kan komma dit och valla kossorna.
Nej men det skulle vara jättekul att hälsa på, och jag tror inte det kommer vara alltför svårt att hålla vovven därifrån. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Du menar väl inte att du och Mexx ska få fart på dom där mjölkfyllda djuren så Idelma får spel och står och tokskäller på dom? Iofs, det är ju bra.. Då sover hon gott sen. Alex, VALLA KOSSOR! :P
Haha njaa.. Tror nog vi håller oss till får än så länge faktiskt. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Visst skulle det vara kul…jag tror jag ska kolla vad det kostar att hyra stuga i skara. Då finns det ju mer utrymme hos Kerstin =))
Alex, ett alternativ är att försöka valla mig - jag springer inte ens till bussen, sitter hellre och väntar på nästa en halvtimme. 
Lotta, pax för att dela med dig! ;)
#94 Haha som jag då. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hahaha ;) Men min kompis fick mig faktiskt att springa kanske 200 meter till bussen för att åka en direktbuss istället för att ta tåget och sedan gå kanske 1-2 km för att ta en buss därifrån hem! :P
Och här har vi kommit igång…kul, nu ska vi bara se till att alla andra kommer med nått =))
Ja, men dom ligger väl och sover, fuskar är vad dom gör! ;)

Här sover jag inte. ;-)
Audiatur et altera pars
Nähe, vad gör du då? :O
Jaja, vi säger väl så då.. ;)
nu e jag tillbax =)
Jo vi märker det…var var du hela kvällen i går då? ;)
jag???
Nej, Bertil. :)
Ja du också men jag frågade Åsa för hon var ju osynlig igår 
.. Och tillsammans är dom Bertil! ;)
men igår va ja här, eller ja va på stan vid 10-12 o sen kom ja hem satte mig här o sen dog dator "#%#%.. sen gick ja o la mig =)

Jag var inte här för jag prioriterade min familj :-)
Audiatur et altera pars
Är det här alla är?
**MVH Cerrolyn
Så du rökte inte ett bloss igår då??? Du var ut lite men det var också lie 

Jo, men du såg väl när jag rökte. Det var då jag var ute i princip. hihi
Audiatur et altera pars
Jaha vad lite du rökte då. jag tror inte på dig så det så!!!
… Jag röker inte fastän båda mina föräldrar röker som galningar. *stolt*
Det är bra Tixy och börja inte heller för det är bara dyrt och svårt att sluta =)
oh tixy börja inte, visst folk sa till mig när ja va yngre att aldrig börja, jag sa bara jaja d blir nog bra, så började jag o klarar inte att ta mig ur =/ hade jag vetat d så hade jag aldríg nånsin börjat röka..

#114: Sant jag rökte oerhört lite igår. Vi satt och kikade på bortspolad. Såå jävla underbar film.
Audiatur et altera pars
Har faktiskt testat, men fick kväljningar och sånt underbart, så jag vet att jag inte vill utsätta mig för det. ^^
men hallå! människor.. ni kan ju inte bestämma träffar hos kerstin och hos åsa i gävle och i norrköping och och och och!!! va tusan.. ska vi splittras helt eller? varför har vi då haft undersökning om hur de ska bli.. trodde man gick efter de då? och varför ballar alla ur nu när de börjar nära sig att bestämma sig.. i dont get it! så svårt kan de väl inte vara att träffas.. dom som inte kan, kan inte.
Nu är de ju inte så att jag skulle förakta att träffa kerstin i hennes sommarstuga.. om hon inte kan komma hit?(de skulle ja tycka var super skoj) men vadå.. buhuu.. vad händer med planerna egentligen. trodde verkligen de skulle gå vägen den här gången. men jag antar jag hade fel.
Och skaras sommarland är väl snäppet värre dessutom. ni pratar om dom som inte har egen inkomst (tex jag som lever på min sambo) dom kommer ju verkligen inte ha råd me de? eller.. är jag ute och fiskar?:P

#120: Men som jag fattat det så är det träffen id vandrarhemmet som gäller. Sedan hänger det bara på datum.
Sedan pratas det om att de som ville träffa mig får välja andra alternativ. ;-)
Men nog kan väl ni som kan ha den i alla fall.
Audiatur et altera pars
Jag har sagt att jag kan vilket datum som helst, för det kvittar. Och lika vart vi är, jag kan åka förbi Kerstin när vi ska till göteborg Idag var sista dagen sa Tina om vilket datum det skulle bli, för stugorna måste beställas i tid…Snälla allihop in på tråden och kolla vilka datum som skulle kunna passa er. Skriv i så får vi försöka sammanställa det. Jag får försöka få tag på Tina i morgon på nått sett :)
#122 Nu har jag skrivit när jag inte kan ;)
**MVH Cerrolyn
Det är bra det…och du har sett Åsas förslag också såg jag, nu blir det nog kluvet hos många skulle jag tro 
#124 Man kan ju åka på båda :D
**MVH Cerrolyn
Ja nu ska vi ju inte vara sånna, jag ska hitta på nått med min karl och barn i sommar, vi har inte haft semester på 7 år tillsammans =))