Min Mia!
Halloj!
Jag är ny på hundar.ifokus, så tänkte slänga iväg ett litet inlägg såhär bara för att.
Här är iallafall min och pojkvännens vackra tik - Princess Miah! Jag och min mor adopterade henne ifrån hundarutanhem i Uppsala för 3 år sedan, ångrar det inte för en sekund.
Hon är oerhört pigg, skuttig och glad. Hon älskar allt och alla! Speciellt människor.
Amstaff/whippet-korsning. VÄRLDENS bästa Mia!
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Hej! Och välkommen till hundar.ifokus :) Vilken häftig korsning! Aldrig sett en sån korsning förut. Hon är otroligt fin!
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Tack så mycket! Och ja, hon är hemskt fin. Tackar för det med, även fast det inte är jag som ska ta på mig äran haha! Har sett några sådana korsningar på bild/videoklipp (har även för mig att terrier + vinthund = lurcher?) men det är vanligt att de blir ganska oproportioneliga och så, med för litet huvud eller så. Men Mia är ganska okej tycker jag med tanke på den skumma blandningen, hoho!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilken sötnos! :) Och välkommen hit! Alltid roligt med nya medlemmar. På tal om bilden i #1, är den en klövjeväska hon har på sig? Funderar nämligen på en klövjeväska till min Jappe och letar efter några bra märken, men som inte är allt för dyra.
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
Visst är hon det! Och tack så mycket! Ja, det är det. Den funkar bra, sitter perfekt och hon verkar inte störas av den.. iallafall inte mer än att hon blir lite paff med att ha något som guppar över ryggen, men hon blir ju även så söt i den! Bra också att hon kan bära på sina egna saker när man ska bort någonstans. Vet dock inte vart vi fann den, men då det är min mor som köpte den så tippar jag på att den inte kostade många hundralappar. Märke vet jag inte heller, svårt att kolla också då hon för närvarande befinner sig nere hos min pojkvän i Jönköping.
Hej och välkommen hit, vilken fin tjej du har 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Tack och tack igen!
Hej, vilken fin färg din tjej har! Hela hon är isf jättefin, välkommen :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Tack så mycket! :D Hon är jättefin!