Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 997 ggr
texasmamma
0

Törs knappt gå ut nu

Förstår inte hur en del tänker! Fick panik tidigare i dag. Jag förstår inte hur folk är funtade! Kolla gärna in mitt blogginlägg

Ansvarslöst eller

Michaela-N
0

Kan inte se.

[Sicali83]
0

Varför skriver du inte det du vill berätta i tråden, enklare då.

texasmamma
0

Nu funkar länken.

#2 Jag vet men orkade inte skriva igen

Chilli10
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja, lite dumt kanske om hon inte kan hålla imot hunden öht.
Men är den aggressiv eller något iom att du inte vågar dig ut samtidigt som dem?

texasmamma
0

#4 Ja, den är aggressiv och Texas har problem med rottisar eftersom han blivit ordentligt biten vid ett par tillfällen. När Texas ser/känner lukten av den här reser han ragg och hela han skakar, vet inte om det är rädsla eller aggresivitet från hans sida

thilda-
0

usch va otrevligt! har själv "samma" problem som dig fast den hunden akillez hatar är en sån där vargmix och den har han oxå helt lös och det springer hejvilt mellan alla lägenheter där jag bor :(

Chilli10
0

#5 Okej, då förstår jag din oro. Men vet du att den är aggressiv? Bara för att en rottis har varit det betyder ju inte att alla är det. Eller är den den hunden Texas blivit biten av?

texasmamma
0

#7 Ja, den är aggressiv och som många andra fertila hanar har den stora problem med andra hanar. Det är bara pappan i familjen som rastar den men nu har dottern fått förtroendet. Den är inte renrasig, nån slags blandning, vet inte vad men liknar rottisen mycke, stor och biffig.

Nä, det är inte den som bet Tex men vi mötte dem på en stig för nåt år sen och då sa mannen att vi måste vända för om vi kom närmare så skulle det smälla

Chilli10
0

#8 Okej, som sagt jag förstår din oro. Men vad kan man göra? Mer än att försöka hålla sig undan..

Noa-Nisse
0

Usch va jobbigt att känna så inför prommenader :/ om du ser henne fler ggr kan du ju be henne använda koppel istället för att ha den lös! Du kanju t.o.m. säga att Texas är agressiv så kanske hon kopplar hunden för den sakens skull?! fast sen är det ju tråkigt ifall hon säger det till andra…

lycka till och hoppas iallafall att den blir kopplad!!

Medarbetare på Hundar.ifokus

[Forest]
0

å fy hur tänker folk? man blir tusan mörkrädd en agrisiv hund får gå lös ja då är man tusan inte rädd att man blir av med hunden Förvånad