Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 758 ggr
ledsen
0

Tyvärr....

Tyvärr har min uppenhet tolkats enormt negativt av vissa.

Jag valde därför att stänga ner mitt alias.

Jag är ledsen om jag sårat någon. MEN jag är fortfarande Kerstin. En Kerstin som är värd respekt.

Tyvärr fick min öppenhet igång svallvågor som jag inte var beredd på. Så många hårda ord, som inte är befogade.

Jag väljer att enbart öppna för att kunna skriva i HiF. Omedelbart när jag har skrivit detta kommer jag att stänga ner mitt tillfäliga alias/

/Kerstin

Lotta
0

Jag är hemskt ledsen å dina vägnar, vi kommer sakna dig här ute. Din otroliga positiva och roliga charm…du är min riktigt fina vän och tantiskompis. Hör gärna av dig om du behöver vårat/mitt stöd.

Kramisar/Lotta

lena1
0

Håller helt med Lotta, och du vet var vi finns om du behöver oss.

Kramisar från mig med

Lena

Cerrolyn
0

håller med de ovan

**MVH Cerrolyn

TinaH
0

KERSTIN !!
Du stannar plats i korgen på Rullatorn, så det så!! Gråter

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

[helenal]
0

Om du vill prata så finns vi här och stöttar dig till 110%

Real
0

usch! de vart helt plötsligt väldigt ledsamt att komma in här:( jag vill inte att du ska försvinna!

Alex
0

Jag finns också här för dig.. Bamsekramar.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

TinaH
0

KERSTIN

du vet vad jag finns… =)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

[helenal]
0

men ska hon inte allas vara här innte mer?:(:(:(:(:(:(

Real
0

neeh, inte för stunden. Vi får se om hon kommer tillbaka alls. De hoppas jag verkligen. Men de gör hon när hon känner för det. Och jag kommer vänta:) krams

[helenal]
0

okej.va jobbigt att de ska bli så!!! men jag tror hon kommer tillbaks snart:P

Kittentotts
0

Detta hoppas vi på hon gör! Gillar då någon som kerstin gjort berättar om sig själv. Va stark Kerstin!

Malin-A
0

neee fy, stackare, du har iaf gjort ett fösök i att vara öppen o godhjärtad.. hoppas du snart kommer tillbax, kommer sakna dig så enormt mycke.. =/

kraaaam

Prizma_o_Kristall
0

Vad har hänt egentligen??? Jag fattar inte…. Vill inte nån ska försvinna! Gråter

SaraC
0

Strunta i dem som ser det "negativt" tycker jag!!! Herregud, de är så fega att de bara kan skriva de i mail till dej, nej fy de är de som ska gå härifrån och inte du_!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Kerstin.Json
0

Kram till mina goda vänner. Jag tycker så mycket om er. Ni gör min vardag full av glädje.

lena1
0

KRAMAR i massor tillbaka Kerstin!!!!

Faxlin
0

haha,, hon är tillbaka. Kram på dig vännen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars