Tantis!
Ville bara tala om att en tantis, med förnyad styrka, is back.
Se upp snorisar!!!!
ohhh vad glad jag blir.. har du plockat fram kineserna nu =P
Ha, du skulle bara veta Malin. Vi är på väg. Ska bara plocka upp Lottisen först.
Huvale, nu har jag laddat upp o cingchongarrna är på G.
ja men då kommer ni snart härom på en kaffe då ? =D
Jag vet inte riktigt var du bor, men kan vi sikta in oss på julgardiner??
(Tycker om dig Malin) Avslöja inte det för tantisarna!
haha vet du vad? jag bytte mina julgardiner i förrgår =D trodde du inte va ? haha
*viskar* tycker om dig me tantis =D
Go Kerstin…*viskar* Innan alla kommer ut 
Jag hörde allt va ni viskade om:P
Pfsss…vi viskar med teckenspråk ju, tala nu om för tantis hur du kunde HÖRA det? ;)
Inte förstår du viskningar på kinesiskt teckenspråk? Helen alltså!
Lottisen jag är på G. Sopa undan allt, nu kommer jag!
e d nu vi ska akta oss =) haha
Lotta Helena kanske har en ching chong spion i byrålådan
Malin vi är snart i Varberg. Skulle vi ta till vänster på E20?
hmm ja d blir d säkert.. åk till Gbg o följ sen skyltarna till Varberg… så möter jag upp er =D haha
hämta upp mej på vägen dåå!! ja kan ju erat "hemliga"teckenspårk nu!!!
Japp så var vi iväg…chin-chongarna svuschar fram och håret fliddrar i vinden. Var beredd att kasta dig på helena…i farten vi har inte tid att stanna 
hahha men hur många får plats då:P hur många blir vi nuu?ja kan inte springa så fort.. ju hähäh.När e ni här dååå?se upp de e mörkt:P
Jag har pannlampan på med 100 vattare, så du lär nog se när vi kommer…vi har sidovagn så vi får gott och ledigt plats….finns det hjärterum så finns det stjärterum =)
hahhaa okej:P hoppas du inte fårp-böter bara, hehhee..
haha pannlampa o sidovagn.. vilken syn =D
The China-husvagn ej att glömma!
Lotta, P-böter? Är de inte kloka ungarna`?
*Fnys* P-böter???
hahhahhaa ja här i gbg är poliserna stenhårda:P skärkislt när man ska få sitta i en sidovagn också*fnys*
haha men d går så fort så jag tror inte poliserna hinner ikapp dom.. =) d kommer bli värsta jakten =P
Hmssfsfs ni kan glömma om ni ska vara så fruktansvärt petiga…blir ju större plats för mig och Kerstin då i våran stooora china-husvagn. P-böter vilka bannade snorgärsar!!!
hahhaha e de annat i gävle eller:P? brukar folk åka runt med sidovagnar där i fullfart!
hahah d finns nog bara två i världen som åker runt på en trimmad rullis med sidovagn o en massa kineser hack i häl.. o d e våra tantisar d =D
Glöm inte mig!!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
jasså ALEX DU ME?? hahaha.. du får sitta i mitt knä:P men skynda diug.lOTTA KÖR SOM EN DÅRE!!tutar och väcker alla folk:P
Vi är vida kända över detta avlånga land..som racertantisarna, så självklart så får vi ha sidovagn på rullisen… hur skulle det annars se ut 
åker ni runt runt i en rondell eller? tycker inte ni verkar komma framåt;P
Just nu står vi parkerade med vårat ekipage..ligger i rullishusvagnen och försöker vila en stund, vi vart helt slut av att förstå kartan och kompassen. Men vänta bara när vi kommit på hur det fungerar då ligger ni som vanligt steget efter 

Lotta…
vi behöver intekomma på hur kart a och kompassen funkar….
Har inte du hört talas om Auto-pilot?? *hihi*
Se nu bara till och skicka några kineser på snorisarna, så sköter Auto-piloten rästen! ,-))
nu e jag tillbaka =) saknat mig? =D
Tänkte ju inte på det Tina, tur att vi har dig som håller ordning på oss äldre ;)
Åhhh Malin vad glad vi blir att du är tillbaka =)
bra, jag e glad att vara tillbaka =D

Lotta…
vi börjar faktist på och bli vana här inne att du inte tänker…*host* 
*viskar* Vi var ju överrens om att inte dra upp det ju…hur var det med din tråd i morse då, slarvfia att man alltid ska hålla reda på dig =)

ja, men det var INTE mitt FEL!!
Jag hade en förvirrrad Tantis i backelitsaken i mitt öra…*perkar på Lotta*
Så det ansvaret tar INTE jag på mig…..så det så!!
vad har du och skylla din förvirring på?? ,-))
Ja jag kan ju skylla på att det blåste så förbenet genom skallen när jag gick ut med hunden, så hjärnan frös till is en sväng…
Fel och fel…det var ju för 17 du som ringde så jag fick äta frukosten med ditt tugg på andra sidan ;))

hahaahahahaha…..
lotta du är sååååååå sjuuuuuuuk!
Näää bara jävligt trött…du vet när man bara fnittrar hela tiden =)
hmm e d inbördeskrig i tantisligan?? =)

det behövs inte mycket för en del tantisar…….
man får ju skämmas
inför dem bannade snorisarna som tar minsta vink!!
Tsss dom där förstår ju inte hur man gör när man skämter ju 

Visst fanken SÅÅÅÅ Var det jue!! ^^
haha =)
Det är blodigt allvar Malin ;)
ja d tror jag nog, ni e ena riktiga krigare i tantisgänget =)
vi snorisar har d lugnt o harmoniskt =D
Näerå jag är en lugn tantis
va bra lena, dig kan man lita på.. lugn o fridfull =D
49, ja men med en terriers temprament då jag väl blir arg säger familjen hahahaha
Mohahaha är det så du tror att lena ska gå över på snoris sidan för att du fjäskar…glöm det min lilla nippertippa =)
Haha näe jag är och förblir en tantis i alla fall :-)))))))
Tur att du stannar som tantis så dom inte har lurat över dig till snorisarna..dom är ju inte så nogräknade dom små ligisterna =)
Klart jag stannar som tantis jag är ju en sån,inte överger jag mina tantis vänner inte
saknar våran Stor-Kerstin… 
Jag med..:(
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

keerstiiin come baaaaack…
WE MISS YOU!!! 

… Apropå ingenting, Kerstin, varför döper du dig inte till Tantbull? 

För hon måste heta Kerstin…hur i jösse namen ska jag annars veta vem som är mina fina vän…töntbull men Tixi min lilla snoris nu lär du skärpa dig