Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundträffar
Läst 1222 ggr
[rightPAW]
0

Skutskär någon?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns det någon härinne som bor runt Skutskärs-trakterna?

Promenad och träningskompisar sökes!

thilda-
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

vart ligger det?

[rightPAW]
0

älvkarleby, uppsala

SitaL
0

Jag bor i östhammar…och vi saknar oxå promenadkompisar :) Vi kan säkert komma och gå promenad

[rightPAW]
0

Gud vad roligt! Det är så mycket hundmänniskor här men ingen man direkt får kontakt med. Antingen gamla tanter med småhundar eller hobbygansters med muskelhundar :P

Vad har du för hund? :)

SitaL
0

mmm jag håller med det är samma här, jätte tråkigt! Skulle vara super kul! Jag har en vit herdehund!

Jag skulle kunna komma på måndag om ni har tid då? Ska ju blir fint väder hela helgen.

[rightPAW]
0

Skojar du? jag älskar vita herdehundar!! Kyss

vi har tid på måndag, finns en jättefin skoj en halv km från mig som vi kan promenera i :)

karinnos4
0

åh, jag är ju fortfarande på! att det alltid har varit något annat för mig när du har frågat om vi kunde ses! men jag är som sagt  fortfarande på, nu är vår hund så gott som bra i sitt ben igen ("växtvärk"), så nu vill han jättegärna träffas och leka och träna! jag med :) och # 5 jag är nästan också från östhammar, du kan ju åka upptåget från Uppsala :)

SitaL
0

#6 PM:ar dig

#7 kul! :) jag åker nog bil, blir en liten omväg annars :) Men häng på du också på Måndag om du vill och kan då! Ju fler dessto bättre!

[rightPAW]
0

Kan du komma ut till skutskär på måndag då karin? vore ju jätteroligt :D

karinnos4
0

om jag inte har skola, vilket jag inte tror att jag har, följer jag gärna med =)

karinnos4
0

oh vita herdehundar är bara så fina! Vår hund ser ut som en sådan precis faktiskt, fast svart då :)

[rightPAW]
0

Det är ju röd dag på måndag så du är väl också ledig? :)

Vet du hur du tar dig hit? Annars får jag PMa bussgrejs/bägbeskrivning beroende på hur du tar dig hit :)

karinnos4
0

# 12 ja, me nvad bra! :) Hmm, ja, tåg eller buss blir det :)

[rightPAW]
0

#13 Har försökt nå dig på sms men inte fått något svar, har PMat dig om att vi ska ses kl 11 och vilken buss du kan ta och vart jag möter upp dig. Hoppas du hinner se detta och bestämmer dig för att följa med :)