lös i magen
Upptäckte idag när min hund bajsade att de va lite löst och slemmigt(som en mördar snigel typ)Han har inte ätit nån större mängd godis eller så för han blir dålig i magen av de.. Men har aldrig sett slem i bajset förr.
Och sen så va han ute och gick runt på gräsmattan och när jag skulle ropa in han stod han och spydde, men de va bara skum som kom ut.
Vad kan det bero på?
Har han ätit något annat som han inte brukar?
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
inte vad jag har sett iallafall
Om du är orolig kan du ju alltid ta han till vet. Han brukar inte hålla på såhär va?
Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
När min hund är dålig i magen så brukar jag ge Ris avkok, överkokt ris, kokt torsk.. och när man börjar se en förbättring så ger jag bara kokt ris + lite foderkulor och ökar kulorna allt eftersom
jag skulle ringa och rådfråga en vet.och möligtvis ta in honom men lyssna på #4 där har du det bästa att göra!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Min hund Kim brukade vara dålig i i magen förut men nu äter han Royal Canins sensible food och det har gjort hans mage bättre. Kim brukar få kokt ris varje morgon innan torrfodret. Nu gör Kim ifrån sig ca 4 ggr per dag och när han var under sju månader gjorde han ifrån sig sex-sju ggr per dag!
Brukar du ha din hund lös mycket? Då har den säkert lyckats äta någonting som inte var så bra när du inte såg.