Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundtillbehör-hundprylar
Läst 4644 ggr
[rightPAW]
0

ID-bricka med namn och telenr

Ska åka in till köpcentret snart och tänkte köpa en ID-bricka, men graverar dem in namnet och telenr på en gång eller måste man beställa?

Tacksam för svar!

thilda-
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ett tips ifrån mig.. Gravera aldrig in hundens namn.. skulle hunden komma bort och någon finner honom/henne så vet dom ju vad hunden heter och kan ta hand om den och ha den som sin egen

Och brickan är en beställnings vara :)

Helenaaa
0

där jag gjorde så gjorde dom det på plats ;) man fick skriva på ett papper vad det skulle stå, och så fick man välja bricka och poff in i en maskin.. fast det kanske är olika på olika ställen ;)

Från mig^^

Btw. Har du en canvasbur till salu som har måtten på minst 70 cm i höjd? Kontakta mig!

Sophie&Segra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina brickor har dom alltid gjort på stället.
Och jag har alltid skrivit både namn och nummer på hundarnas brickor. Namn på ena sidan, och nummer på den andra sidan :)

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

Nikkis
0

Som om hundar inte är anpassnignsbara och kan omdöpas? Sämsta argumentet jag hört.

Är det en reggad hund dessutom så går det att få tag i precis alla uppgifter om den endera på JBV eller SKK, så så mkt för det argumentet, för ska en hund stjälas så blir den det oavsett vad som står på namnbrickan.

TS: De flesta ställen som säljer sådana ID brickor graverar de direkt på plats, går i ett nafs. Och jag har både namn och tel nr på mina hundars brickor. =)

Fridaaaa
0

Min hund har med sitt namn på.
Dem brukar gravera in det på plats det man vill ha inskrivet:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

rebz
0

Har en till Bino. Fick välja modell, storlek, färg och textstil och sen graverade dom direkt. Tog kanske 2 min, supersmidigt!

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

[rightPAW]
0

Tack för tipset! Men virrig som jag är glömde jag helt bort det så det blev bara halsband och tuggisar. Får åka ner på stan och göra det imorgon.

Och att inte ha hundens namn på? Min tjej är SKK-reggad och finns i databasen så det är väldigt lätt att se att hon är min eftersom hon är chippad och står på mig.

Jag tänker ha hennes namn på framsidan och mitt telefon nummer på baksidan :)

Vilken form har ni på brickan? Jag funderar på att ha ett hundben.

Fridaaaa
0

#7 Ja det är smart att ha :) 
Jag har ett hjärta till Lillan men har bara hennes namn på
Men ett hundben är fint :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Noa-Nisse
0

Jag har hundbensformen guldfägat så det matchar med hennes buna läderhalsband med guldfärgat spänne och bruna löderkoppel, det är sååå fint :D

det står hennes namn på framsidan och mitt mobilnr på baksidan. kostade väl runt hundralappen.

Medarbetare på Hundar.ifokus

DwarfNome
0

Min labbe har en namnbricka, men vette fan var den har tagit vägen xD Har för mig att det är ett silvrigt ben med nummer och hundens namn på framsidan.

Bara för att ens dröm är ovanlig, betyder detta inte att den är omöjligt.