God kväll 17/4
Hej på er!
Idag har jag haft Smilla i två hela månader, och hon har tagit mitt hjärta med storm och jag älskar henne så mitt hjärta värker.
Dagen till ära åkte vi till min kompis och tillsammans gick vi till en jättefin badplats med stort gräsområde så hundarna både badade och lekte hejvilt i timmar. Nu är det en nöjd och trött hund som sover bredvid min syster i soffan.
Vad har ni gjort med era fyrfotade raringar idag? 

Velvet har fortfarande strikt vila för att skärsåret på benet ska få läka ordentligt utan komplikationer, så med henne har det bara blivit att mysa idag + att jag för bara en liten stund sedan plockade bort stygnen.
Har under veckan fått lov att låna bekantas hundar som sällskap på långpromenader, men längtar tills Velvets sår läkt ordentligt så ska hon få följa med och motioner igen.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Idag har vi varit vid Mjörn och Tinka har tagit årets första dopp och Seth har tagit sitt första dopp NÅGONSIN!:D De har busat med grannens dvärgpinschrar hela dagen. Sedan åkte vi till brukshundklubben och tränade lite agility, eller rättare sagt grannen tränade sina hundar och jag provade lite med Tinka.

Idag har jag jobbat. Innehundarna har fått vara i hägnet eller ute på gräsmattan och käkat märgben, utehundarna har fått 3 hägnspring. Vi hade middagsgäster, så utehundarna fick hälsa på gäster, sen fick innehundarna umgås med dem. Mer blev det inte idag.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter