Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 13242 ggr
Noa-Nisse
1

Billigt, billigare & billigast

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har hittat en sida där det finns enligt mig mycket billiga saker till hundar!! ex. ett Huttra Pro täcke som skulle kostat 505:- men nu kostar det 295:-
Det är alltid kul att handla billigt :D

WWW.HUNDTEKNIK.SE

Medarbetare på Hundar.ifokus

PetraKarin
2

Nice! Kul att du delar med dig.

Emma2011
0

Tack för att du delar med dig! Gick på Hundtekniks hemsida och såg att dom hade extra rabatt bara idag (söndag 17/4). T.o.m på deras redan nedsatta varor fick man 10 % extra rabatt.

Här ska handlas! Skrattande

Fridaaaa
0

Skoj ska kolla in där!:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fettmedkevlar
0

Härligt att vi får ta del av det! Nu ska jag kika in där genast.

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

[Forest]
0

mycket trevligt blir till kolla lite o se vad man behöver Flört tackar för jätte bra tips

Emma2011
0

Jag köpte en ny transportbur (förvisso till katten Tungan ute). Kostade 1495 kr var nedsatt till 495 och med 10 % blev det bara 445 kronor.

Frakten kostade 49 kronor - men då hade jag handlat ännu mer så den märktes knappt.

Vilket söndagsnöje. Hundarna tycker jag är tråkig som bara sitter vid datorn. Men dom ska få en lång promenad innan jag ska gå in igen och se om jag hittar något mer.

Någon som har erfarenhet av Stomax? Är det så bra som man har hört?

Noa-Nisse
0

#6 härligt att du hittade mkt :) ja Stomax är jättebra att ha hemma om man tycker sin hund är lite dålig i magen! jag har fått använda det två ggr och är supernöjd med det! dock står det på burken att en kur ska vara mellan 3-12 veckor. men jag har aldrig tagit mer än 3 veckor för det har hjälpt så bra bara med det :)

Medarbetare på Hundar.ifokus

rebz
0

Jag har beställt därifrån tidigare. Bra ställe! Har för mig att grejerna kommer rätt snabbt.

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se