Återigen TACK!
Jag har fortfarande inte hamnat på jorden.
MEN:
Jag har ett stort tack till er mina vänner. Jag pratade för första gången med Tina, i telefon. Tack min vän!! Vilken gullig tjej!!!!
Jag har fått väner!
Jag har för första gången i mitt liv ställt krav, krav på min äldsta dotter. Lite fegt, men jag har via mail bett henne att ta den kontakten som Alanon erbjuder!
Det känns inte som det bästa steg jag har tagit, men så viktgt!!!
Tänk att en sida som heter HiF kan ge mig vänner. Och stöd!
Tack igen!
Tusan nu börjar jag bli tjatog!!!!

Tack för ett trevligt samtal! =)
Du värmde mig åsså, kan jag tala om!=)
Kerstin, när du blir tjatig, så ska jag säga till, det lovar jag! =)
Du ska ha tack för ett givande samtal!
Jag ringer i kväll efter kalaset, som jag lovade! ,-)
Menar du att du ska ge Kerstin ett av dina maraton samtal…var beredd på röda öron Kerstin =)
Ok, Lotta, jag ska ha luvan på mig.
Men jag tycker om Tina!!!
glad att du känner att du får stöd här inne, ibland är det svårt o verkligen få sagt d man vill genom text men man gör ju så gott man kan..
du ger mig o säkert många andra här inne också ett kanonstöd du me.. så utan dig vore inte hif sig likt..
Det förstår jag hehe
SkitLotta!
"tjatog"????
nee råttanLottan e d ju =P hehehe
RåttLåtta?
Näpp RåttanLotta var namnet 
d e Åsas dotter Sanna som gett Lotta d namnet, tycker d passar bra på henne =D haha
Sa hon som aldrig sett mig…men som jag sagt förrut Sanna har alltid rätt den bullbertan =)
hahaha ja har sett dig på kort d räcker =P
det var ett sött namn på lotta tycker ja…
Kerstin du är inte alls tjatig du är världens goaste människa, och du vett att närma sig och hjälpa en annan människa kan man göra på många sätt, och det finns egentligen inget fel sätt att göra det på heller, så länge man inte är ute efter att skada någon och det var definitivt inte du i denna sak
.
Och jag vill även säga att jag gillar Tina jag med, hon har ett gott hjärta
Tack för den du..det hade jag ju glömt vid det här laget 
haha nee så farligt e d inte.. tycker du är en söt tantis precis som alla våra andra tantisar här inne =D
ooohhh! ska jag ta åt mig nu Malin?
klart du ska, du e ju tantis lena =D
Du är absolut inte tjatig, Kerstin! Du är bara underbar. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jiiipiie Tck nu ska jag gå raka väögen in till mina tonnisar och tala om att jag är söt tantis…i am on may way now…………
haha tycker jag du ska göra.. =)
Jag gjorde det nu, men dom såg bara ut som 2 fågelholkar och fick inte ur sig ett ljud
, men jag hörde nog att dom sade att nu är morsan på DET humöret :-))))))))))))))))))))))))
lena passa dig..det innebär bara en sak
Hota dom med att det inte blir nått påskägg om dom inte är snäll 
hehe Lotta det är redan gjort
men den minsta sade bara, jag väljer att inte svara på det
haha bra försök iaf =D
Stor i orden men liten på jorden hehe
Javisst det var ett nice try i alla fall
Hehe tänk att det tyckte jag också…har till och med hotat dom äldre med det, ent får inte vara dum ent *ASG*
Haha den uppsynen på dom skulle jag vilja se, visst är det kul hehehe….
Japp..så roligt så..man är stenhård vet du =)