Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 750 ggr
pius314
0

OT-SKKs nya hemsida

Vilket lyft!

Tycker den blev superfin och tydlig. Fina illustrationer också.

Vad tycker ni? Saknar ni nåt?

tjing

• Tillräckligt bra är perfekt! -
PetraKarin
0

Ja det var verkligen en uppfräschninng. Jag tycker att det är finare och att det är lättare att navigera där nu. 
Det enda som är lite synd är att de "gömt" hunddata och avelsdata. Jag gillade att det låg framme.

pius314
0

#1 DET har du rätt i, jag var så impad av den nya designen att jag inte tänkte på det… ah där ser man vad en snygg utsida kan förvilla Glad

men det verkar ju som om de håller på och fixar lite fortfarande… det kommer kanske senare…

fettmedkevlar
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Säger precis som #1, hund och avelsdata borde ligga lätt tillgängligt på startsidan så man slipper leta.

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

PetraKarin
0

Ja alltså de finns ju där, under onlinetjänster som de också fanns under tidigare. Och nu är fliken onlinetjänster tydligare än innan. Så väldigt svåra är de ju inte att hitta men jag gillade att de låg upp hela tiden.

pius314
0

#3 & 4 Den har ju fortfarande ett mer old fashion utseende. kanske de inte har hunnit med än bara… då vill man kanske inte skylta med den på förstasidan…

PetraKarin
0

Ska dom uppdatera hunddata och avelsdata också?

pius314
0

#6 Skäms vet jag faktiskt inte, antog bara att de skulle se över tutti när de nu gjort ett sånt race med resten…

[Empisen]
0

Jätte snyggt! Den förra designen blev man snurrig i huvudet av….
Stor förbättring enligt mig! ^^

zoolatri
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Håller med om att sidan blev riktigt snygg! Men är man van vid att använda gamla sidan så blir det så klart en invänjningsperiod innan man hittar allt.