TRÄFF I SOMMAR
Skulle ni vilja vara vänliga och vilja fylla i detta förslag.
Jag kan tala om att det rör sig om en sommarträff.
Nu sätter vi inte ut datum, utan det planeras senare.
Lotta och jag har talat strött på telefon om träff i sommar.
Jag anser att en träff med hundar och tillbehör, då tillbehör kan vara gubbe och/eller barn, är det bättre och vara på neutralplats.
Jag vet om ett vandrahem som är jätte mysigt, ligger i Norrköping och heter Abborrebergs vandrahem, ligger precis vid Bråviken.
Om jag minns rätt, så ligger priset på runt 300kr/Per person/bädd.
Är man medlem i Svenska turstförmedlingen, så blir det nån krona billigare.
Jag vet om att dem tar emot hundar där, för vi hade med Tyson dit förra sommaren, plus så brukar dem ha övernattnigar när Norrköpings BK har stora evenemang.
Vill ni ha träff hos någon så är det upp till Er.
Kom med förslag vad ni vill vara.
Kan tycka att på en neutral plats som ett vandra hem är, då det stugor man bor i, våran stuga hade 2 rum, med 4ra bäddar i varje rum.
Kan vara ett bättre alternativ, då hundar kan vara instängda vid dåligt väder, då behöver man inte tänka på det när man är hemma hos någon.
Norrköping är mittimellan Gävle och skåne (Åstorp), och det kan bli välldans långt och åka om vi skåningar ska ta oss till Gävle.
alternativ med komentarer
Kan ta med hund utan problem, stora marker och strövområden inliggandes till vandrahemmet.
Kan bli problem att ta med hund, då vid dåligt väder så finns det inga möjligheter och ha hund inomhus.
Är inte alls intresserad
Kom med eget alternativ. Säjj vad du tycker och tänker.
Vi vet att många vill träffa Lotta och Åsa i Gävle, men det kan vara lite fel och lägga en hundträff hemma hos dem, man kan åka dit efteråt.
Säjj vad ni vill och tyck vad ni vill! =)
Kramis Tina & Lotta
PS!
Är det så att man bara kan åka tåg eller buss, så finns det bra kommunikationer till Norrköping och till vandrahemmet.
Finns buss utanför vandrahemmet, i värsta fall kan man ställa upp och hämta.
DS!