Åhhh min ängel vart har du varit i hela mitt liv???
bytte du bara namn eller? ja tänkte väll att du inte skulle kunna dra dig ur härifrån:P
Arg, frustrerad, förbannad, ledsen, sviken.
men jag saknade er!
Keerstin!! Gör inte så! Nu blev jag ju rädd.. *suck* Hihi.. Ääääh.. Välkommen eller vad man nu ska säga.. ;)
ohhhh STOR KERSTIN heeeeej =D oh va kul o se dig, allt kändes så tråkigt efter att du sa att du skulle lämna oss… mmmm skulle kunna krama ihjäl dig just nu =D
Tack, gumman. Jag tror ni mina vänner räddade mitt liv. jag är så otroligt ledsen, Jag bara gråter
Komsikom till tantis lotta så ska du få världens kram =)
Vaaaaaaaaad har hänt?! :( *kramar i massor*
Skönt att du är tillbaka!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
hade jag kunnat så hade jag gett dig en sån stor kram… men man får gråta, ibland kan d va bra o gråta o få endel ur sig.. helst ska man skrika lite också… synd att man bor så långt ifårn =/
Tack,men jag orkar inte mer.
Bamsekram till alla mina vänner! Jag tycker om er!
Oh, fy vad skönt att du är tillbaka!! Blev riktigt rädd där ett tag..:( Stooooor bamsekram från mig och Mexx!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
ne d e jobbigt när man liksom inte kan sluta utan d bara fortsätter av sig själv.. men d går över ja lovar, efter mörker kommer ljus… gäller bara att försöka stå ut… även fast d e pissjobbigt rent ut sagt..
men vännen vad har hänt:(? trodde du bara "skämtade" när du skrev att du ville ta bort medlemskapet… men va har hänt? va inte ledsen!*krama*
Tantis.. Inte ska man vara ledsen.. Det är ju påsk och allt.. ;) Hihi.. Nääääääääe.. Nu får ni leva utan mig ett tag.. Ska till Göteborg över helgen.. :) Hihi.. Ha det bäääääääääääääääst tant Kerstin!! :D Kramar från Närå och Maja!! :D
hej då Juve, hoppas du får d bra i Göteborg.. bara 7 mil ifrån mig =)
ja bor ju i göteborg!!:)

Kramar till dig Kerstin. Jag vet verkligen vad det vill säga att må skit. Hojta till om du behöver prata med någon.
Du behövs här hos oss.
Kram Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja jag trodde allvarligt att jag skulle bli lämnad med alla dessa snorisar ensammen *snyft*
Ibland mår jag också skit, men mår alltid lite bättre efter jag varit inne här!

#20: Vad bra att du känner att vi är ett stöd för dig. Tycker vi om. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Detta är en fin sida..alla bryr sig om alla, och vi har så otroligt roligt tillsammans. Förstår om vi får ihop en träff i sommar det kommer ju bli sanslöst =)
mycket galet kommer de bli;)
Härligt att du är hos oss ändå, du behövs här var så säker.
Massor med tröste kramar!!!
från mig och Snodderiet
Ja och du vet ju att jag klarar mig inte utan dig *pust* Vad du skrämde mig där ett tag…
SKIT o Pannkaka!!!
Lotta o Lena jag vill ha lite hjälp av er.
Säg bara med vad så är vi beredda direkt….
pm,a eller vad du vill jag finns här ett tag till …..annars är jag tillbaka framåt eftis kvällen ;-).
Ny sida på fokus!
Tontboll det är bara att pma…jag är ute från och till hela dagen. Viskar är det tantis prat på gång…ska vi smida planer? 
jaha ska ni ha tantishemligheter nu igen =) hehehe
haha javisst malin tantis hemlisar en liten stund till i alla fall, och jag ställer förstås upp :-)))
ja d e bra lena.. ni får ha hur många hemlisar ni vill bara ni berättar för mig sen… haha =P
japp det loooovar vi :-)))
bra.. =D
*viskar* Hoho var är du Kerstin? Du ville ju ha hjälp ;)

lotta
…Kerstin heter inte kerstin, Tontbullen och hon har bytt namn, sådan matte sådan hund, you no! :-))