Fästingar
Är det någon som har erfarenhet av Skudo här inne? Nu har jag tagit första fästingen men vet inte vad jag ska behandla hundarna med i år. Hur gör ni?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har aldrig hört om Skudo, hoppas någon här inne har någon erfarenhet. Skulle vilja höra lite mer om det.
Själv blir det nog så att jag kör med Frontline Vet. Men får börja med det efter Binos utställning 1:a Maj eftersom han måste schamponeras (då försvinner effekten av medlet).
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

#1 Det är ett litet hänge man fäster i halsbandet som sänder ut ultravågor och ska vara possitivt av det jag hört men det är alltid intressant att höra flers åsikter.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
2 det var en annan inne på blandrashundar som prova liknade iaf kommer du ihåg Silversmatte? hon hade det på silver o jag tror hon var ganska nöjd med den iaf. Har även hört bra om bärnstenshalsband jag kan rek att man köper äkta vara då många säljer via nätet är oäkta (plast o spricker=-/ ) men detta har flera sagt bra om. Jag tror att äkta vara hittar du på djurbutiker Lycka till!