Inoff, Piteå 10 April!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hejhopp :)
Är det någon här som kommer utställa i piteå den 10 april? Inoff på Noila är det. Själv ska jag ställa min Dvärgpudel, dock är han ej välpälsad så vi kommer inte komma nå långt, men de är en bra träning att vara på inoffar att ställa, och ha roligt :)

Har ingen renrasig hund så har ingen att ställa, men undrar vilken klubb som har utställningen?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
http://ehund.net/sckbd/info_inoff_110410.htm
Det är linken till utställningen :D

#2 Tack för länken 
Lyckades idag övertala en kompis att anmäla sin ena hund så jag ska få ställa ut den (chihuahua), så då kanske vi ses där.
_**/Mvh Anne
#3, varsågod :), ja de gör vi kanske, dock ej i final pga av min hund ej är välpälsad! Så vi kommer åka ut på direkten, men vad gör de på en inoff? Man ska ha KUL där :D

#4 Ja man ska ju ställa ut för att det är roligt, det är ju inte direkt på liv och död
(även om man skulle kunna tro det då man ser en del hundägare)
_**/Mvh Anne
#5, men precis! Även om jag har jätte mycket vinnarskalle så vet jag att i utställning gäller det att ha dommarna på sin sida hela vägen, och de är inte det lättaste att få!

#6 haha, jag är nog lite tvärrt om, jag är inte så noga med om jag vinner eller åker ut direkt, jag ställer endast ut för att jag tycker att det är roligt. Fast visst är det ju roligare om man vinner än om man åker ut snabbt. 
_**/Mvh Anne

Magdalenaa - Hur gick det för er på utställnigen? såg några pudlar men kom på att jag har ingen aning om vilken som är din och hur du ser ut så jag gic inte fram och frågade.
För mig gick det ganska bra, ställde ju kompisens svartvita Chihuahua (enda svartvita på stället) och han fick jätte fin kritik och uppförde sig perfekt, men hade ett litet underbett så han fick tyvärr inget hp.
Resten av dagen satt han mest innanför min tröja då han var ganska frusen, då var det ju mycket mysigare att sitta innanför en varm tröja och spana än att stå på det iskalla golvet.
_**/Mvh Anne
AnnenN, Vi fick BIR och HP. Vi var nog den ända vita Dvärgpudel där tror jag :) Kan lägga upp bild senare, om uppfödaren fick en bra för ja våran kamra hade för dålig blixt…. Vi var i ring 3 förresten. Men finalen var de konstigaste jag har varit med om.. Minns inte exakt hur många vi var men vi gick in typ 12 st och sen tog dom ut EN som gick vidare till senare. De kändes när de inte var vi som gick vidare… hm.. men bara att ta nya tag :)
Okej men då gick de ju ändå bra för er :D men är så dålig på om när man går vidare, men man måste ha ett BIR för de va? så om du gick vidare var vi i samma final om du nu inte hade en valp :)

#9 Aha men då såg jag er nog i stora ringen då de valde vilka bir hundar som skulle tävla om bis, det stod en svart Pudel bredvid er va?
Man måste ha HP för att gå vidare till Bir & Bir för att gå till BIG och BIG för att gå vidare till BIS
_**/Mvh Anne
#10, jo vi stod brevid en svart Pudel :)
Aha tackar för hur de går till :)