Hundar iFokus

Hundar

Etikettpresentationer
Läst 767 ggr
Alex
0

Knäppies

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp, nu är det bevisat. Alla kelpies är knäppa. Satt och pratade med en kompis kompis på msn och vi började diskutera hundar.. Och alla knäppa saker de har för sig (och ja, det var riktigt knäppa saker ska tilläggas). Så skickar jag bilden på Mexx när han står och spanar på två ben för att se bättre.. Och han kommer med "är det en kelpie?" Så visade det sig att hans båda hundar var av samma ras..Oskyldig

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Malin-A
0

haha där har du d svart på vitt =D nee lille Mexx e ju smart, inte alla hundar som kommer på att dom ska stå på två ben för o se bättre =)

Faxlin
0

haha, så var det konstaterat alltså.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
0

Japp, totalt. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Han är så fin..och nu har du visat vad smart han är också :D

kerstinjoh
0

Smarting! å en fin kneppie!

lena1
0

Hehe.. säg aldrig att hundar är dumma, vad fin han varOskyldig.

Jag har ju påbörjat en berättelse inne på min hemmis där jag med ord och bild berättar om Snoddens liv och tokerier han har haft för sig, ska snart fortsätta med den, insamlingen mot tidelag kom ivägen förut….

Alex
0

Hihi kan ju nämna en sak som en av hans knäppies gör också.. Han tuggar inte på pipleksaker, han rullar över dem och slänger dem i golvet så att de piper..^^ Så gjorde faktiskt Mexx när han var mindre också, eller ja, slog på de med tassarna och så.. Innan han kom på att man faktiskt kunde använda munnen..:P Haha.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

Moahahahaha.. Din vovvsing lär ju ha 200 i IQ.. Eller? ;D

Lotta
0

Knäppie stämmer så bra på honom :)

Alex
0

#8 Ibland tvivlar jag..;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Ni är inte kloka på en fläck..Juve får du nått i påskägget från din charmplutte då? =))