Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 708 ggr
Real
0

Ecko vårbilder!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer MASSA vårbilder på ecko som jag tagit idag i det fina vädret. Lägger in iaf dom bästa, så vänta gärna med att skriva lite nu så jag hinner med;)

enjoy*

Real
0

en till*

Real
0

ecko gör en alfons*

Real
0

ecko myser med pinne*

Real
0

njuter*

Real
0

upp igen*

Real
0

ecko mumsar pinne*

Real
0

en passgång igen med pinne*

Real
0

ecko profil*

Real
0

ecko sitter*

Real
0

todiloo*

Real
0

eckos gap*

Real
0

så många bra kort den här gången, så förlåt att de blir så många.. känns lite över reklamerat.. men men*

Real
0

fin fin*

[helenal]
0

ojdå de va inte lite kort!!han kan ju vara me på en hel sida här på forumet, hahaha. Men han e fin!!han växer så de knakar

Real
0

mums*

Real
0

jag fick faktist order om att lägga in 15 bilder;)

[helenal]
0

okaaaj…. hehe. hur varmt har du de?? hur mycket väger han? brukar du ha honom ofta lös?

TinaH
0

Jämrans vad den lilla "grisen" växer!!! =))

Vad var det för blandning i honom…..Amstaff/Dogo argentino?

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Real
0

#17 de är väl ungeäfär 20 grader varmt här, han väger 22kilo.. vi har en park hos oss precis som är hur stor som helt.. just på den sidan av huset vi är på bilderna kan man ha honom lös. Måste nästan säga att han lyssnar bättre till en när han är lös:P och så körde min sambo och hans vänner frisbee golf.. så de var värdelöst att ha honom kopplad eftersom han drog iväg efter dom;P Men när de kommer hundar tar jag och kopplar honom igen eller när vi närmar oss centrum av parken.

#18 jaa, han växer för varje vecka som går tror jag. 51-53cm hög och 22kilo tung.. och alldeles snart 7 månader:) yes, han är en dogo/amstaff.. mest amstaff, men ser mer ut som en dogo enligt oss.

lena1
0

Jättefina bilder och det var det sötaste jag sett på länge, en riktigt glad livsnjutareFlört,pussa från Lena och Snodden

kerstinjoh
0

Lille grisen, det kommer att bli kidnappningsvarning snart.

Han har också lite prickar på nosen, som flyter ut. Så j¤3%kla söt!! Passgång är hans stil.

Det gör inget om du lägger ut mer bilder! Pussa på honom från mig också!

Malin-A
0

japp 15 bilder skulle d va =D alla bilder ba fina men favoriten blir nog bild nummer ett o den sista.. =) han e ju bara för söt..

kerstinjoh
0

Malin, ska vi åka till Norrköping du o jag??

Malin-A
0

japp d tycker jag att vi gör, men säg d inte högt.. vi får smida en bra plan =D

TinaH
0

säjjer nån att han ser ut som en amstaff. så måste dem vara blinda.

Det är ju för 17 en Dogo med gris-betoning! *Så det så!* hihihi…

Ingen synlig amstaff i honoom. =)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

kerstinjoh
0

Japp, en riktig Dogo-gris!

Real
0

#20 ja han är som en ko på grönbete nu.. han har ju aldrig sett livet på de här viset:P ska hälsa från er

#21 haha, ja jag säger ju att han har alfons fläckar!:) nehe ingen hundnappning här inte.. tss, kan ju inte lägga ut hur många som helt.. dessutom är de många som är rätt lika eftersom man tar flera kort på några sekunder.

#22 jaa, jag gillar med nummer ett.. men vart många bra den här gången så de var svårt.

#23-24 nehe ni, försök inte.. ni kommer aldrig att hitta i norrköping ändå, för ja har ju inte sagt att jag bor vid en super stor park och den kommer man till nästan direkt när man kommer in i norrköping (beror på vilket håll iof) upps.. försa mig! Förvånad

#25 hihi,, jaa fast dom flesta frågar faktist om de är en amstaff.. så de syns väl de med antar jag.. eller så vet dom bara inte vad en dogo gris är för nått!:P

Real
0

den kanske?*

kerstinjoh
0

Dogo-grisar är lika sällsynta som Töntbullar!Skrattande

Real
0

mmmm… mums*

Lotta
0

Han är otroligt läcker…och vilka bilder du lyckats knäppt verkligen otroligt fina =)

kerstinjoh
0

Han har lika skumma fläckar som Alfons!

Real
0

kolla bakgrunden, så där ser de ut i parken efter en veckas sol:( snacka om att folk inte kan ta bort efter sig..*

Real
0

wohoo*

Real
0

jaa lotta, de hjälper när man har en sånhär kamera som man bara kan trycka in.. så tar den massa bilder. då brukar åtminstonde ett bli bra;)

hihi, kommer fler och fler skumma fläckar.. därför ja tror alfons var me på ett hörn med eckos mamma:P

Lotta
0

Tänk att det tror jag också…du så där ser det ut bredvid oss i skogen fullt i jordpåsar, gamla badpoler, plastpåsar och så förståss en %&(/ massa hund skit Skrikandes

Real
0

den där är me bra*

förlåt, känns som om jag tar upp plats.. men är ju iof min trådGenerad men ändå..

kerstinjoh
0

#34 supehärlig bild!!

Undrar om Alfons varit i Vara?

Jaha är det DEN parken! HemlisMalin, Lotta nu vet jag var hon bor!!!!

Real
0

tss.. de vet du ju inte alls de.. för ja har inte ens sagt att parken heter folkparken än.. eller wupps! skit också:P

(hoppas dom går till folketspark ist. lätt att göra fel där.. hoho)

kerstinjoh
0

Jag tror du är lika mysig som Ecko-grisen. Men var det vänster eller höger vid Frälsningsarmen?

Lotta
0

Jag tror på dig kerstin, det måste bara vara så.

Real nu har du verkligen skitit i det blå skåpet…nu blir det hundnappning bara så du vet Hemlis

kerstinjoh
0

Har Real skitit i ett blått skåp?

Real
0

hahahha! VA!? har jag bajsat i ett blått skåp? eller vad.. nu är jag lost?:P

jag vet inte ens vart frälsningsarmen ligger?:O men den är nog inte i närheten av parken iaf.. och om den var det så säger ja inget.. hum!

(dom är så knäppa, man ser ju kyrkan från långt håll och varenda kotte vet vart folkparken är så är ju bara att fråga vem som helst när man kommer till norrköping *viskar med mig själv)Hemlis

Lotta
0

Japp hon är inte riktigt riktig den människan *viskar* Men tala inte om det för henne Hemlis

Real
0

han är visst kär i den där jäkla pinnen.. har den ju med på typ alla bilder:P

Lotta
0

Men det syns verkligen att han älskar att springa runt med dom. På den där bilden ser man riktigt vad kul han har =)))

Real
0

Jo, fast den här hunden är glad mest hela tiden.. och de är verkligen härligt måste jag säga.. han kan alltid få en på bra humör (visst han kan få en på dåligt humör med sin överskotts energi också, men ändå)

han har lätt för att leka med sig själv.. springer runt som en annan … hum… GRIS!? på grönbete ? eller..

kerstinjoh
0

Nu löste jag det enkelt vi frågar bara om de vet någon med en Dogo-gris som har bajsat i ett blått skåp. Alla kommer att peka ut var du bor!

Viss är han värd att hundnappas, Lotta?

Lotta
0

Hahaha vilken läcker gris i sånna fall…jag gillar verkligen hans utseende =)))

kerstinjoh
0

FundersamÄr det sant med det blåa skåpet??

Real
0

haha.. tror inte folk vet om de blåa skåpet isf .. men du kan ju alltid prova och se vart du hamnar;P

jag vet inte riktigt vart lotta fått de ifrån.. jag har inte ens ett blått skåp?Generad

Lotta
0

Hehe det säger man om någon gjort bort sig rejält…nu har du verkligen skitit i det blå skåpet. Och det var det nån som gjorde längre upp Skrattande

Om inte annat får ni väl måla er ett blått skåp och hyva in vederbörande i när dom gjort bort sig =)))

Real
0

hum.. men alltså, jag vill inte ha ett blått skåp.. jag vill bajsa i ett svart isfGenerad

Real
0

erhm.. putt*Generad

Lotta
0

Men måla det svart då inte gör det nått…du får väl säga " nu du har du skitit i det svarta skåpet" Oskyldig

kerstinjoh
0

säger man bara så i gävle?Cool

Lotta
0

Näpp hörde det på en film…undrar om det inte var den första Göta kanal =)))

Real
0

hahaha!! ja klart de var göta kanal.. hans kometarer finns ju inte ens i verkligheten.. men LOTTA då!;)

jag har ångrat mig, vill inte ha nått skåp alls.. vill ha en kartong? eller så måste ja säga att jag nöjer mig med toaletten?Fundersam

Joyous
0

Oj så stilig han är!^^ Jätte fina vårbilder dessutom=)

Real
0

tack Joyous:) stilig? ja men sänk rösten.. herregud ecko kan ju bli stor i bollen här;P

kerstinjoh
0

KidnappningsriskCool

kerstinjoh
0

KidnappningsriskCool

Real
0

tss.. vad tusan är de här nu då!:P ett erkännande?

lena1
0

Lotta, det körde min mamma till och med då jag var i tonnis åren, det är ett gammalt beprövat utryck i alla fall häromkring :-))).

Lotta
0

Ett väldigt bra utryck när man blir arg eller irriterad på nån, väldigt slående =)))

Real
0

vart du arg på mig?GeneradGråter

Malin-A
0

ne Lotta blir aldrig arg, fast när hon väl blir d så blir hon rasande =)

kerstinjoh
0

Som en furie!!

Lotta
0

Nej jag har vårt att bli arg…men när jag blir det så är jag inte lätt att ha att göra med =/ Blir jag irriterad för att nån ljuger så säjer jag till vederbörande, kanske därför det tar sån tid innan jag blir en furie.

Inte blir jag arg på dig Real…var bara tvungen att få säga det…det är ju så kul att göra det =)))

Malin-A
0

nu har du skitit i d blå skåpet.. haha ja d e faktiskt lite kul o säga d =)

Malin-A
0

eller hoppa o skit får du randiga ben =D

Real
0

haha.. joo jag ska med börja säga de.. men vet inte riktigt när de är ett bra tillfälle.. "neh nu har du skitit i de blå skåpet, du har ju inte tatt bort disken efter dig?" haha.. njaa..

jag blir inte så rolig när ja blir arg heller.. usch då blixtrar de ur ögonen. och vips blir Lisette inte så trevlig längre.
Men min sambo är läskig när han blir riiiktigt arg. Bara sett de en gång eller nått men gud, han blir svart i ögonen och ser ut som en stor demon eller nått;P

Malin-A
0

haha ja sg d när disken inte är diskad till din sambo o säg va han sa sen =)

Real
0

hahaha!! jag vet nog redan.. han skulle bara kolla på mig, le snett och skaka på huvvet.. men vi får väl se imorrn när han kommer hem;P

Lotta
0

Min karl blir också kolsvart i ögonen och ser ut som hin håle han med…

Real
0

jaa, de är lite läskigt. tur han inte vart så arg på mig;P

Lotta
0

Hehe Jonny vart skitarg på mig när vi hade varit ihop i ca 1 år..han kallade mig kärring, men då du..det är sånt som kan göra mig komplett galen…han sprang ut genom dörren, efter en timme ungefär kom han tillbaka med en storblombukett. Kan också säga att han aldrig gjort mig så arg igen. Om han blir puttrig nu säger jag bara¨…jaja =)

Malin-A
0

haha du har pli på honom Lotta =D

Real
0

hahaha.. jaa men de var ju gulligt att komma med blommor iaf. Den jag "äger" vill visst aldrig erkänna om han har fel;P

Malin-A
0

oh har du en sån me Real.. =)

Real
0

haha.. jaa, de finns nog många av dem.. men måste iof säga att jag är precis likadan.. så de kan vara låååånga diskusioner om vissa saker .. typ "jo, nej, jo, nej":P neehvars.. lite mer ord än så är det nog

Lotta
0

Jonny är en sån som säger " det är alltid så" och så kan det hänt en gång..ofta när det gäller barnen, men då tillrätta visar jag honom på en gång. Brukar fråga honom om han skulle uppskatta om jag sa att han alltid gör si och så =) Killar kan vara så dumma ibland =)

Real
0

hahha.. jag tycker de är kul att du pratar ungefär som om de vore en hund lotta:) "tillrätta visar honom på en gång":P thihi.. men de är rätt.. de ska man göra. så dom vet vart de blå skåpet ska stå;)

Lotta
0

Tänk att det skåpet har han varit i många gånger..han är nästan blå överallt nu (det färgar av sig) Men jag älskar honom en då jag hehe..fast han är blå…

Real
0

hahaha.. joo jag älskar min också.. fast han är full av skit?:P tss.. man gör ju visst de..

Lotta
0

Hehe du är så rolig =)

Faxlin
0

Jag blir allllldrig arg.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
0

Inte jag heller. Oskyldig

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
0

Vad lika vi är Alex Oskyldig

Audiatur et altera pars

Alex
0

Jaa..^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lotta
0

Fy för den lede vad du ljuger Åsa..men den historien berättar vi när dom kommer hit eller hur =)))

Faxlin
0

Va?? Jag förstår inte alls vad du menar nu Lotta. ;-) Är det så att du försöker påskina att du sett mig arg?Förvånad

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Hmmm och det tycker du var en överdrift eller ????

Faxlin
0

Japp Skrattande

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Du driver med mig….fult att ljuga få se vad snorisarna säger när dom kommer Hehe

Faxlin
0

Nehepp, jag ljuger inte. Lite irriterad har du kanske sett mig ett par gånger. På färjan och så där. hihi

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Lite lätt då..så kläderna nästan blåste av karl Hehehe

Faxlin
0

*Asg* Nu ska vi inte vara sådan inte. ;-)

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Det är ju sant ju =)))

Faxlin
0

Oskyldig Tror jag inte på.

Audiatur et altera pars

kerstinjoh
0

FundersamVad har du nu gjort åsa?

Malin-A
0

hmm nu blir ja nyfiken =)

kerstinjoh
0

HemlisLottis, lottis, det ligger Toblerone i säcken, bara till dig!

Berätta nu.Oskyldig

Faxlin
0

Va? Vaddå? Jag är oskyldig :-)

Audiatur et altera pars

kerstinjoh
0

men jag är sååå nyfikenSkrattande

Malin-A
0

jag vill  också veta.. =)

Real
0

ja vill inte och hoppas inte att få se de om vi skulle komma:P

Lotta
0

Hehe håll dom på halster nu Åsa…ju större chans att vi får se dom i sommar =)

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.