Hundmöten?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
Jag skulle behöva lite träningshjälp med hundmöten. Så nu undrar jag om det finns någon som kan tänka sig ställa upp på detta (Boende nära blackeberg)?
Gärna både kopplad och okopplade möten.:)
Kan tyvärr inte använda mig av mina vänners hundar då han tyvärr redan känner alla dom.

Jag bor i kanaan! Skulle vara perfekt då våran tik också behöver tränas på hundmöten ;)
Fast iof vet jag inte om jag vågar
väldigt blyg med nya människor och det skulle nog bara bli pinsamt tyst..
Från mig^^
Btw. Har du en canvasbur till salu som har måtten på minst 70 cm i höjd? Kontakta mig!
2 se det som träning även för dig 

#3 haha jo.. Det är iof inte så konstig varför jag har så många djur här hemma ^^ med dom behöver man inte ha en konverastion med! hih
Men nu såg jag att det var hjälp du behövde och sådan kan jag inte komma med tyvärr
..
Trodde det var mer som sällskap/promenader och så.. hehe
Från mig^^
Btw. Har du en canvasbur till salu som har måtten på minst 70 cm i höjd? Kontakta mig!

Förresten.. Har du varit i kanaans bangolf under sommarn? Då kanske du vet vilka hundar jag har.. Det är dom där vita små odrägliga sakerna som skäller hela tiden! Haha
Från mig^^
hehe nää tror inte jag sätt dig:P.
Jag är översocial så då pratar ja väl åt oss båda:P
Jo jag behöver själv med någon som kan passera så ja kan träna på att avleda hans uppmärksanhet bättre:).
Vad har du för ras?

två stycken lhasa apson. 
Men jag kommer inte kunna vara till någon hjälp då jag åker bort om tre dagar
.. Jag tänkte mig inte för då jag skrev,, sorry. hehe
Från mig^^

ojdå.. dubbelpost
Från mig^^
Okej. Synd de:/