Hundar iFokus

Hundar

Etikettpresentationer
Läst 736 ggr
nala1963
0

gammal medlem utan presentation

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jag är 46 år och bor i göteborg med sambo och två valpar.hane 7 månader pitbullkorsning och hane 11 veckor amstaff-pitbull. vi vill gärna träffa andra hundar för promenader och lek.Spelar ingen roll vad det är för raser,kön och ålder på hundarna bara dom är lekna.

Cassii
0

Välkommen! Oj vad tät ålderskillnad mellan hundarna..

[Forest]
0

Välkommen :) Hoppas du hittar vänner till dina små :) Ser jätte fina ut.  //Lycka till med kompisletandet iaf :)

nala1963
0

Ja det är många som förvånas över det.Men det är inga större problem faktiskt.Vi gjorde det helt med flit för att vi vill träna ihop min sambo och jag.Plus att dom har ju så roligt med varandra och att se det uppväger det extrajobb som blir.Sen så jobbar inte jag och det är därför det var möjligt för oss att göra så här.Hade jag jobbat så hade det aldrig fungerat men hade jag jobbat så hade jag inte haft någon hund alls för det är inget liv för en hund att vara ensam hela dagarna.Som det är nu så är mina hundar ensamma en timme högst i veckan och det är när jag tvättar.Jag har reumatism och så något som heter kronisk kalkaxel som gör att jag har sjukersättning fram till pension så jag vet ju att jag inte ska börja jobba heller.Jag hade aldrig klarat av min värk om jag inte hade haft hundarna som sysselsätter mig för jag måste hålla igång för att inte stelna till och få ännu mer värk.Tack vare att jag har hundarna så klarar jag mig till största delen utan mediciner och det känns väldigt bra för jag blir så fruktansvärt trött av dom.Så man kan ju säga att mina hundar är " vårdhundar " eller hur….

SaraC
0

Bor tyvärr inte i närheten, men välkommen hit! I efterskott Glad

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[Forest]
0

3 vad fint att de hjälper dig att må bättre o klara dig utan en massa mediciner :)  Håller tummarna för att du ska hitta lite lekkompisar stora som små :)

TacoBelle
0

Välkommen hit!

Underbart söta hundar ni har.

Beckibus
0

såå sööt!Vilken kort ålderskillnad!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/