OT: God morgon - ARG!
Några vet om här inne att vi har problem med våra "kära grannar".
Jag är inte rassist - jag är svensk! =)
Ja dem som är invandrare. Svenskarna är hur goa som helst, alla uton 1 fam som är med "gänget".
Nu har vi fått en bil för ca 2 månader sedan.
En gammal Pegeut 205 från 1986, men funkar som en pärla! =)
Inte Nämnvärt rost på den, inte mer än vad man kan fylla i med "nagellack". Pigg som 17 är den, drar inte merän 0,5L/mil i lång körning, till och med orginal larm som fungerar på bilen finns, olus att vi har köpt en riktig godkänd krycka.
Tyson får plats i längstbak, ok inte i bur, men han kan sitta och ligga, och mer behövs inte.
Ska vi åka långt så får han sitta i säterna med bilsele.
Vi fick en bil, vi hade igentligen inte råd och köpa bil, men ringer Rogers morbror och säger att han har en bil till övers, men diverse små fel på, så säger man inte "NEJ TACK!".
Denna bil har kostat oss i reperation endast 2500Kr. + skatt och ½ bilsförsäkring på 2500kr/år.(Skatt och försäkring kommer man inte undan med, och vi tog halv-försäkring skillde bara 200Kr från trafik.).
Kan man komma billigare undan?
Nope! =)
Idag på morgnen så ringde Roger hem från jobbet, han var inte glad….. och talade om att våran vindrutetorkar-arm bak var bruten!!!

Den var inte bruten bara själva torkarbladet, utan ända in till torkar motorn!!
ja vi vet vilka som har gjort det, men vi har tyvärr inga bevis, och bevis ska man ha i dagen samhälle, och jag har sådan lust nu att gå fram till deras bilar och kasta in tegelstenar!!!
[
VARFÖR kan man inte få ha något ifred för?!?
Bilen har stått på gemensamhets parkeringen nu i snart 3 månader.
Jag vet att det är polack-slyngeln, samma som var med och misshandlade Roger för 2 månader sedan.
Men *AAAAAARRRG!!!!!!!*](http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZS)
[Felåt, men jag hade bättre humör innan gubben ringde hem…nu är jag så förb….trött och lessen så jag vet inte vilken skinka jag ska sitta på!!
Kram min vän!
Hur går det med huset ni var o tittade på?

det huset…tja vill man bo 5 meter från gods järnvägen och 25 meter från stor genomfarts ochh på farts väg till 121an så kan man bo där….SUCK!
Tack för kramen, den var stärkande! =)
Tina jag skulle så gärna vilja vara hos dig och hjälpa er igenom detta svåra, jag hoppas verkligen ni hittar något hus snart, och att ni orkar hålla ut tills dess, vill du skriva av dig så får du gärna göra det hos mig…….
Var rädd om dig
Tröste kramar!
Lena

Nu tar jag snart och GER UPP!!
Gubben irngde hem.
Och berättade att hans Chef och fack killen på jobb gick runt med en utlänning på jobbet för att visa runt.
Roger sa det att den bilen som står här utanför ser ut som våra grannars bil!!
Är det så att den personen är vår granne…
ja, jag vet inte vad jag gör…..
Jag sa till gubben, "hota med och säjj upp dig!!"
Han har varit anställd i 15 år på detta företaget, och han är ensam på tjänst, och är en viktig person på del av lagret.
*GRÅTER!!* 
Usch. Jobbiga grannar är bland de värsta som finns.. Stackars er, låter inte kul :( Vi har haft inbrott i bilen tre gånger på bara någon månad nu, trots att den står i garaget.. Så j*kla tråkigt när folk bara gör det för att förstöra!!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Tina vännen, lugna ner dig och tänk på magen och Tysse nu, gubben din måste ju ha chefen bak ryggen om det skulle vara han, och jag tycker att din gubbe ska gå in och tala om i så fall vad som har hänt med denna människa, för då kan han säkert lösa det på ett smidigt sätt, jag sätter min förhoppning till det i alla fall.
Kramar
Lena

bara det att min gubbe har talat med facket om detta och min gubbe bryr sig inte….
Jag kanske gör en elefant av en mygga.
Men min gubbe har ALDRIG tatt eller brytt isg som jag gör i boende frågan, och grannar.
Han har ett hjärta som är av is!
Ärvt ifrån sin moder….
Okey, men om du kanske tänker positivt på hans hjärta av is, så kan nog det många ggr vara av godo, för ibland är det bäst att inte bry sig, folk får inget att hacka över då liksom, även om jag absolut förstår din oro och ilska för det som har hänt er….
Tänker på dig….
Tänker på dig..tänk att det aldrig tar slut på ditt elände, tycker så synd om dig.
Tröstkramar från mig och Skorpan