Hundar iFokus

Hundar

Etikettpälsvård-omvårdnad
Läst 9645 ggr
[Yackellie]
0

Hundmassage utbildning

Jag ska utbilda mig till hundmassör och letar efter bra utbildningar. Det som gör mig lite förbryllad är att dom flesta utbildningarna finns runt Stockholm. Har hittat en i Göteborg, men det är ännu lite långt, (jag bor i Skåne).

Så undrar om någon här kanske vet om det finns i Skåne/Halland/Småland? Alla förslag är jag tacksam för!

sofiabruse
0

Har hört att UPH har bra utbildningar! Funderar själv på att gå en :) www.uph.nu

[Yezz-an]
0

Har inte Axelsons på distans? Hur det nu skulle funka att massera på distans vet jag inte… Obestämd

Genuin svensk hundmassage finns i Kvänum. Var ligger Kvänum? Låter som Småland Flört

Ligger Mönsterås åt ditt håll? Glad Emåkvillen hundmassage

Märks det att Svensk geografi inte är min starka sida? Skrattande

sofiabruse
0

Har hört att Axelssons inte är superbra precis…

Glamgirl
0

#3: Jag håller inte med. Jag tycker Axelssons är super! :)

/ Lina
Medarbetare på Vinthundar iFokus

Vattnadal
0

TS Jag tycker inte att det är särskilt långt att gå en bra utbildning, om du ska åka till Göteborg en helg i månaden. Vill man satsa på en hundutbildning, får man vara beredd att åka en bit.

Jag körde tex 70 mil enkel resa en gång i månaden för min utbildning. Inte inom massage/fysioterapi då, men jag funderar på det. Rätt utbildning är värd en hel del möda, jag lovar!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[Yackellie]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

massa bra förslag! men kostar det verkligen så mycket som 49 000 kr? Så mycket pengar har jag inte :p