Kampanj på foderbilen.se
Beställer man för över 400 kr på foderbilen får man böcker skrivna av Fredrik Steen med på köpet
Härligt hundliv
Hund möter hund
Bli din hunds ledare
Trygg och säker hund
Vinn din hunds förtroende
Någon som läst böckerna som vet om det är nått att ha? :)
Blev orolig att jag hade missat nåt nu eftersom jag beställde för 2000 spänn för en vecka sen. 
Jag har ingen aning om böckerna är något att ha, men gissningen blir: Nej. Om du ska beställa för 400kr+ ändå så visst, de är ju gratis!
Haha okej, ja jag beställde mer foder till hunden och såg att man fick med dom gratis, nått måste det ju vara att ha annars så är dom säkert sngga prydnader i bokhyllan :P
Jag beställde igår från foderbilen! beställde för över 400 kr :) så man kan ju hoppas att man får med boken! Jag personligen är inget stort fan av honom men kan vara intressant att läsa ju :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
En kompis fick hem böckerna, och enligt henne var de helt okej.
Jag gjorde en beställning från foderbilen.se för ett tag sedan och fick dessa böcker och dom är ganska bra.
Fick hem böckerna när vi beställde foder, läste ett par sidor och gav upp när det handlade om "bestämda ryck i kopplet". De var nog inte min cup of tea så att säga. Men säkert intressant läsning om man inte är lika trångsynt som jag 
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
#6 Kan du citera? Vad jag vet använder sig inte Fredrik Steen av ryck i kopplet.
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin

#7 Har inte läst böckerna, men väl både pratat med honom personligen och sett honom på tv och visst rycker han i kopplet.
Jag gillar ju Fredrik som person och tycker att han har mycket bra tänk som kanske inte alltid "kommer ur munnen på honom rätt". Men jag har tyvärr sett honom rycka i kopplet…
#7 "Oavsett vad hunden gör kallar du in den. Skulle den inte komma till dig, ända intill dig, använder du kopplet bestämt. Det gör du bäst genom att kommendera, "Fido hit", samtidigt som du markerar relativt kraftigt i halsbandet med flera tätt följda små ryck"
Ovanstående saxat ur "Vinn din hunds förtroende" av Fredrik Steen.
Det är i alla fall en metod som jag inte kan tänka mig att använda.
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
#8-9
Okidoki, my bad :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Jag fick hem dem när jag beställde foder, men då jag inte är något fan av Fredrik Steén någonstans så sitter plasten fortfarande på. Vi får väl se om jag tar av den för att se vad det är för något någon gång i framtiden..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag fick hem mitt paket igår, men fick ingen bok. äsch det lider jag inte av! ;) har ändå inhen bokhylla att sätta den i :P
Medarbetare på Hundar.ifokus
gjorde jag ! fick alla :D mycket nöjd!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#12 Hej! Böckerna av Fredrik Steen måste läggas i varukorgen för att de ska följa med leveransen, d.v.s. du "köper" böckerna för 0 kr. De finns bl.a. på Foderbilens startsida under "Kampanjer Hund".
Om du missat att lägga dem i varukorgen går det jättebra att kontakta vår Kundtjänst så sparar de ett paket åt dig som vi kan skicka med din nästa beställning (om erbjudandet skulle ha hunnit gå ut till dess). Så om du skulle vilja ha dem är det inga problem! Anledningen till att vi inte skickar ut dem per automatik är att en del vill inte ha böckerna och vi har dessutom många kattkunder - vilka inte är speciellt hjälpta av just dessa böcker, av naturliga skäl.
Kundtjänst når du antingen per mail kundservice@foderbilen.se eller telefon 08 - 776 08 10. Facebook går också bra!
Med vänliga hälsningar,
Åsa, Foderbilen
Har fått hem bokerna men är inte så mkt för FS men gav de till en kompis så nog kan de komma till användning i sånna fall iaf :)