Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundträffar
Läst 4993 ggr
NiklasVirsen
0

Hundkompisar i Linköping?

Hejsan!

Är ny här på forumet. Är även nyinflyttad i Linköping och känner tyvärr inga människor som har hund. Min före detta sambo och jag hade två hundar som nu tyvärr skilts åt.

Jag undrar om det finns någon här som bor i Linköping och sitter i samma situation. Jag söker därmed en lekkamrat till min hund Balder (& kanske en bekantskap till mig) :-)

Balder är en blandning mellan dvärgschnauzer och coton de tulear. Kika gärna in på sidan för att se en bild av honom.

Jag tar också gärna emot tips på föreningar/hundklubbar i Linköping.

God Jul!

/Niklas

twinkime
0

Hejsan, jag bor dock inte i Linköping  annars är det alltid kul med nya hundkompisar. Men jag hoppas du kan hitta lekkamrat till din 4fotade vän Balder. Sag bilden och vad söt han var!  Men tips pa hundklubbar jag ge Glad Det finns:

Sedan kan man alltid annonsera ut pa blocket om att söker hundmänniskor runt omkring. Men skulle nog rekomendera att söka först pa Linköpings Brukshundsklubb

Lycka tilloch God Jul!

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

ylwalii
0

Hej!

En bra grej är ju att kanske gå till någon av hundrastgårdarna som finns.

Jag vet inte var i Linkan du bor men Elsas Hage i Lektorshagen är populär. Den ligger vid kyrkogården mitt i stan. Den andra ligger vid Braskens Bro i Johannelund. Det är föreningen Aktiva Hundar som har upprättat och sköter de parkerna.

Rydsskogen är en populär skog att rasta hundar i, men jag tror det finns många andra ställen också naturligtvis.

Välkommen till Linköping och hoppas du hittar lite hundmänniskor!

god jul!

/jossan

SamanthaJones
0

Jag bor i Linköping och håller ofta till i Hundparken som finns vid braskensbro. :)

Annars är jag mycket vid hundungdom och bruksklubben både i Linköping och Mjölby.

Hör av dig om du vill träffas så kan hundarna få leka =)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

[Forest]
0

3 får jag fråga vilken klubb i m-by föredrar du? Jag är ute efter en klubb där alla känner sig välkommna Flört 

0, Bor tyvärr inte i LKPG men hoppas du får hundvänner o även du få någon o gå med :) finns även blandrashundar.ifokus  där kan det finnas fler från Lkpg

SamanthaJones
0

#4 Nu såg jag din fråga, lite sent sådär :) Hahah (något bra med att iFokus krånglar) :)

Jag tränar på mjölby BK, är rätt ny där ute men alla har varit kanon att ha med o göra och super trevliga. 
Linköping BK har jag inte alls samma possitiva tankar om, tycker LBK är mer en klubb för inbördes beundran.

Vänligen

Sofia

SamanthaJones
0

#4 Nu såg jag din fråga, lite sent sådär :) Hahah (något bra med att iFokus krånglar) :)

Jag tränar på mjölby BK, är rätt ny där ute men alla har varit kanon att ha med o göra och super trevliga. 
Linköping BK har jag inte alls samma possitiva tankar om, tycker LBK är mer en klubb för inbördes beundran.

Vänligen

Sofia