OT-Smärtfri nu =)
Jag har fått nytt gips och värken försvann 
Det visade sig att armen hade blivit gipsad snett förra gången.
Känns så irriterande att jag har betalat 5000 kr för en dagisplats till hundarna som jag nu inte behöver. Smärtan jag hade gjorde att jag inte klarade av att ta hand om hundarna. Oavsett om jag nu utnyttjar platsen eller inte så betalar jag ändå för en månad (irriterande!).
Jag får försöka se de positiva bitarna. Hundarna var på dagis två dagar. Dag 1 uträttade jag ärenden som jag tidigare inte orkade med då jag hade kanon-ont och behövde lägga min energi på att orka rasta hundarna.
Dag 2 åkte jag till akuten och kunde lugnt sitta där de 8 timmar som krävdes, utan att behöva oroa mig för att hundarna var ensamma hemma.
Egentligen ska jag inte klaga på de 8 timmarna, då första besöket på akuten tog 16 timmar. Den gången var det hemskt att sitta på akuten och veta att hundarna var ensamma hemma 
Hade allt det här hänt mig för några månader sen, så skulle allt varit annorlunda. Då bodde jag inte ensam och jag skulle ha haft hundvakt.
Men, men… nu är det som det är. Allt händer liksom på en gång. Det är väl allmänt känt att livet är som en ketchupflaska? 
För att förstärka fler positiva saker så får jag vara stolt över mitt snygga gips
Vad sägs om ett svart gips med vita dödskallar på? 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Men vad skönt att dom kom på sitt misstag! Hemskt att dom gipsade fel första gången så du haft ont!
**Det är sånt som händer. Just när man ska gipsa över leder som ska ha en viss böjning (ex. min armbåge 90 grader) så tycker jag det ofta blir något obekvämt veck eller liknande. Har man otur och det trycker på så kan man få stora problem med fingrar som domnar bort och liknande.
Nu hade jag tur att min fel-gipsning inte gav några allvarliga följder. Innan dom gipsade om så röntgade de och kontrollerade så själva skelettet inte blivit deformerat av det förra gipset. Såg så fint ut 
Trist bara att det gjorde så förbannat ont i onödan.
Det är så typiskt! Med pengarna menar jag. I övrigt så gläds jag med dig att du slipper ha ont.
Såå bra! Att dom fixade det alltså…
Så det är inte aktuellt med skruvar längre?
Men du kan säkert ha nytta av dagisplatsen ändå, du behöver ju ta det lugnt för att läka. Och för att inte tala om hur jobbig en flytt kan vara…
#3Känner mig som pånyttfödd nu när jag slipper den värken 
**Som det ser ut nu så kommer det troligvis inte bli en enda skruv
Skelettet ligger rakt och fint. Det blir dubbelt så lång gips-period än vad jag hade tänkt mig, för att hålla armen skyddad så det kan växa ihop ordentligt. Just nu går det inte ladda upp bilder. Hade det funkat hade ni fått se mitt snygga gips. Nästan så det är värt att få bära gipset dubbelt så länge bara för att få flasha med dö-skallarna 
Dagisplatsen… Jag har inte tänkt på det sättet… Det kommer det finnas tillfällen då jag behöver fixa lite grejer pga hela händelsen med armen. Och så är det den här förbannade flytten. Jag fattar inte hur jag ska kunna få till det. Kommer nog sluta med att en flyttfirma får fixa det åt mig.
Tyvärr har jag lite dåligt samvete när hundarna är på sånt här stort hunddagis. Dom har tidigare gått på mindre dagis och det har gått bra. Nu fick jag ta det första bästa dagiset som var villiga att ta in hundarna utan inskolning och med så kort placering som jag behöver.
Troligtvis mår hundarna bara bra på dagiset. Personalen tycker mina hundar är trevliga och verkar avslappnade. Dom hade bajsat redan första rastningen (vilket inte alla hundar gör när dom rastas med många nya hundar). När det var dags för vila så hade mina hundar snällt lagt sig till ro. Min lilla filur hade hittat en Chinese som hon blev superpolare med 
Det kanske inte är så hemskt att ha dom på dagis ändå… 
#6 Det låter ju toppen!
Jag tror att det kan vara bra både för dig och hundarna att dom är på dagis ett par dagar i veckan. Det gäller ju dessutom bara en tillfällig och väldigt speciell period.
Jag blev väldigt nyfiken på ditt gips nu :P Jag har aldrig sett ett med mönster, än mindre döskallar, haha!
Men gud så skönt att slippa ha ont!
Och som sagts innan, surt med pengarna fast passa på att utnyttja platserna nu när du ändå har dom. En månad går fort.
Lycka till med flytten, hade du bott närmare hade jag kunnat skicka över mannen för att hjälpa till. Han jobbade på flyttfirma i flera år.
Tufft med dödskallar, det vill vi se bild på så fort du kan ladda upp bilder!:D
Surt att de gipsat fel, men vad bra att det gått bra ändå, och att du slipper skruvar!