Naw sötnosen då. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja vad härligt med våren ! Idag när jag var ute med mina hundar i skogen, så såg jag fullt med blåsippor, man blir så glad när det är så underbart ute !
Tyvärr funkar inte min kamera när jag ska föra över bilderna på datorn, vet ej varför . Ps. I Slottskogen var jag ofta när jag var barn. Har nämligen bott på Hisingen först, och sedan i Mölndal, men det är väldigt många år sedan nu. Ds.
#0 sööt!!
Hundar, promenader och sol kan det bli bättre=) Och att han är så söt så man nästan dör, gör ju inte saken bättre. Skorpan sänder en hel massa vårpussar till honom =)
Härliga bilder! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
oh vilka härliga bilder på söta Hugo =)
Lotta du får lägga in lite vårbilder på lilla Skorpan också =D
Får be Matilda följa med mig ut på en prommis, hon är jätteduktig att fota =)

*asg* "Vårbilder"!?!? Vi har slalomtävlingar här i morgon….. Ett bra tag kvar till våren..
Slalomtävlingar! Ja det går ju inte så bra på backe utan snö….men jag avundas er inte, äntligen ser man en ljusning…snart sommar =)

#10: GHualigen vad hemskt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Kaaaalt 
Lotta!!!hugo är på pusshumör o vill gärna ge dig skorpan en nos puss överallt;)tillåmed där hon e gul.. hhahaha,Har ingen annnan härliga vårbilder?I göteborg e de 18 grader"
Matilda fixade lite bilder när Skorpan var ute och fliddrade runt lös. Ska sätta in dom här så fort att karln fixar in dom i datorn =)

Naaaa vilka sötisar…du får vara glad att det är hundgodis så det inte var söndagsteken som rök =)))
jasså lotta du kan inte ladda upp bilder själv:P
Jag ska vara glad att jag kan skriva på makapären 
skriver du långsamt också:P
Nej då..jag har ju ett sånt jobb där man får skriva mycket, så jag är inte direkt sölig =)
jag har tagit nya bilder på ecko idag.. men är så många, så kan inte välja ut någon speciel:P:S
lägg in alla =)
alla 164 stycken? 
nee men 163 =) haha ne men lägg ut ett gäng.. =D
Lägger du ut alla lär vi ju sitta några dagar…kan bli lite jobbigt =)