Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1403 ggr
[helenal]
0

Hugo vår 2007

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hugo i slottskogen!

Faxlin
0

Naw sötnosen då. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Kristina-
0

Ja vad härligt med våren !  Idag när jag var ute med mina hundar i skogen, så såg jag fullt med blåsippor, man blir så glad när det är så underbart ute !

[helenal]
0

ja:) sicka in lite vårbilder ni med!!!underbara*!

Kristina-
0

Tyvärr funkar inte min kamera när jag ska föra över bilderna på datorn, vet ej varför . Ps. I Slottskogen var jag ofta när jag var barn. Har nämligen bott på Hisingen först, och sedan i Mölndal, men det är väldigt många år sedan nu. Ds.

Anna77
0

#0 sööt!!

Lotta
0

Hundar, promenader och sol kan det bli bättre=) Och att han är så söt så man nästan dör, gör ju inte saken bättre. Skorpan sänder en hel massa vårpussar till honom =)

Alex
0

Härliga bilder! :D

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Malin-A
0

oh vilka härliga bilder på söta Hugo =)

Lotta du får lägga in lite vårbilder på lilla Skorpan också =D

Lotta
0

Får be Matilda följa med mig ut på en prommis, hon är jätteduktig att fota =)

Pomperipossa
0

*asg* "Vårbilder"!?!? Vi har slalomtävlingar här i morgon….. Ett bra tag kvar till våren..Glad

Lotta
0

Slalomtävlingar! Ja det går ju inte så bra på backe utan snö….men jag avundas er inte, äntligen ser man en ljusning…snart sommar =)

Faxlin
0

#10: GHualigen vad hemskt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lotta
0

Kaaaalt Förvånad

[helenal]
0

Lotta!!!hugo är på pusshumör o vill gärna ge dig skorpan en nos puss överallt;)tillåmed där hon e gul.. hhahaha,Har ingen annnan härliga vårbilder?I göteborg e de 18 grader"

Lotta
0

Matilda fixade lite bilder när Skorpan var ute och fliddrade runt lös. Ska sätta in dom här så fort att karln fixar in dom i datorn =)

Pomperipossa
0

Lillan har en favoritsysselsättning…..att rensa skafferiet på  hundgodis…. Hon vet vart hundens godis finns och är snabb som attan på att sno åt sig nåt…Skrattande

Lotta
0

Naaaa vilka sötisar…du får vara glad att det är hundgodis så det inte var söndagsteken som rök =)))

[helenal]
0

jasså lotta du kan inte ladda upp bilder själv:P

Lotta
0

Jag ska vara glad att jag kan skriva på makapären Generad

[helenal]
0

skriver du långsamt också:P

Lotta
0

Nej då..jag har ju ett sånt jobb där man får skriva mycket, så jag är inte direkt sölig =)

Real
0

jag har tagit nya bilder på ecko idag.. men är så många, så kan inte välja ut någon speciel:P:S

Malin-A
0

lägg in alla =)

Real
0

alla 164 stycken? Förvånad

Malin-A
0

nee men 163 =) haha ne men lägg ut ett gäng.. =D

Lotta
0

Lägger du ut alla lär vi ju sitta några dagar…kan bli lite jobbigt =)