Hundnamn?
Hj?lp! F?r hem 2 valpar p? fredag, men har inget namn till den ena. Det ska b?rja p? G och ?r till en hanhund:)
Två?
Ska du ta hem -två- valpar samtidigt?!
Jag avundas dig inte det jobbet, helt klart. Jag som känner mig helt utmattad ibland av vår enda lilltös, som dessutom är en väldigt snäll och lugn tjej.
Annars är namn enklare om du säger vad den andre/a ska heta, det enda som slår mig nu är Gilbert eftersom det är vad nästa katt ska få heta här hemma.
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
två stycken, oj oj! Vad äre för ras? deras personlighet, vet du nått om dom ? :)

Gibson kanske…

Gaspon.. hihi
Gordon.. hehe
Lycka till med dina två valpar ;) själv skulle jag aldrig våga ta hem två samtidigt :O
Från mig^^
Btw. Har du en canvasbur till salu som har måtten på minst 70 cm i höjd? Kontakta mig!
hehe, den andra heter gibbon:) de är blandraser, husky, vorsteh, pointer, vinthund. ska ha dem till drag, de skall bli mina nya stjärnor! ;) jag har redan 8 hundar nu, och dessa blir mitt 4:e syskonpar.. så det där med mkt jobb med 2 valpar i taget finns inte i min värld. ;D tkr inte det är nån skillnad på en i taget eller två… jag har sett dem och tillbringat 5 daygn med dem förra veckan. fick bra kontakt med dem och de har ju störtsköna personligheter! :D 2 små moster! :) gibbon är jätte mysig och fundersam och namnlös är helt vild och biter i allt han får tag på!
Gaston

Gunter^^
Från mig^^
Btw. Har du en canvasbur till salu som har måtten på minst 70 cm i höjd? Kontakta mig!
Gustav
Gordon
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Goliat
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Tycker inte man ska ha båda hundarna på samma bokstav, för så fort hunden hör G (första bokstaven i namnet), så kommer båda, om man bara vill att ena ska komma :)
Så jag röstar på,
Seven
Elit
Vilding
Unik
Ufo
Gulliver vill jag lägga en röst på. Och Gantor.
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Greven Gerard Gusten Gibbs Gemmy Giffer Gesser Gimli Gomi

#13 Jag har en Vidar och en Vittra, och de håller isär sina namn bra. Tycker nästan att hundarna dyker upp allihopa ändå, vem man än ropar på, ifall det vankas träna, godis eller annat skoj.
Håller med Hera, Gaston!
#6 Har man dem i hundgård är det dessutom skönt att ta 2 i taget, så har de varann i början oxå. Vi har en tik som gärna tar på sig att vara "plastmamma" åt alla valpar, men det blir klart en mindre omställning för en valp att ha ett syskon med sig. Rent lydnadsmässigt är det jobbigare att träna 2. Men när det kommer till drag och det mesta annat, så är det enklare med 2.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Jag har ox? allan och affe och ilo och igor och det h?ller is?r sina namn bra. Det ?r ju inte precis mkt dressyr p? draghundar;) r?cker ju att de kan sitt, stanna, nej och kommer n?r man ropar. Och s? andra kommandon de ska kunna p? sp?ret:) och s? ska jag inte l?ra dem ett dugg innan jag k?rt in dem, s? det ?r det f?rsta de l?r sig. Exakt de har varandra p? dagarna i hundg?rden. Och om man ropar p? en kommer ?nd? alla;)
Gizmo
Jag har fastnat lite f?r goliat, kul om den mindre och sp?dare heter goliat:-P har en hund som v?ger 35 kg och ?r 70 cm h?g, han ?r st?rst och heter Lillebror;)en annan heter frans ferdinand:) vill ha fler s?na namn:)
Ja Goliat är ju jättefint!
Men har inte best?mt mig, ville ha Gangster men det heter kullbrorsan:-( Kom g?rna med fler f?rslag:)
Okej, då kan jag säga några namn på g ;) Vi tänkte själv att våran skulle hela Goliat, men de blev teddy, det var då till vårat marsvin, för sisådär 8 årsen;)
Goliat
Grimar ( någon gregisk gud tror ja det var )**Greenday
Gordon
Greven
Göran
Geor
Gambia
Garlic
Gibson
**
Greger!
Gollum, Goofy…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gangsto Gangstar Gimly Great Gadolin Eller ngt…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gangsto Gangstar Gimly Great Gadolin Eller ngt…