Alfons prickar!
Alfons har varit bondhund hela helgen och varit ute nästan hela tiden. Rullat sig, grävt och blivit otroligt smutsig.
Väl hemma tyckte vi att Alfons skulle få sig ett bad. Något som han inte uppskattade!
Men till vår stora förvåning upptäcker vi att flera av hans prickar saknas! Hur kan det vara möjligt?
va???? prickarna i pälsen?, menar du?.
Ja, massor av prickar är borta!
Moahahahaha.. Han börjar bli gammal och grå.. ;) Eller så sätter han sommarpäls.. ;) Man kan ju inte gå omkring och vara prickig.. Det var lite 2006.. ;) Hahahahahaha..
hmm knepigt.. kanske va smuts då =) haha nee men konstigt..
va konstig :/ han kanske bara har varit smutsig där "prickarna" var XD
Jaaa Kerstin det är så konstigt för Snoddens nästan helvita krage har blivit helvit runt om nu
dom hoppa över till ecko ?
3#4#5# skrev alla samtidigt XD
haha japp d gjorde vi =)

Är detta ett April-skämt?? 
Tänk att det tror jag också…eller så hållar han på att byta skepnad ;) Han kanske håller på att bli ett korthårigt får 
Just det…..april, april!!
Alfons har alla prickar kvar!!! Han har inte tappat en endaste!
haha ja nått lurt va d allt… =)
Moahahaha.. ;) Så får man ju inte göra ju!! :P

KERSTIN!!
Trodde du av din mildraste fantasi på att JAG skulle gå på den ENKLA??
Inte du inte, men alla andra!
Nero har blivit vit..
Var den för dålig? ;D Moahahaha..

Tysse grön med parabol!

KERSTIN
ja för vi tantisar står ju för intliligensen här inne, eller har jag helt fel?? =))
Men jag gick inte på det kan jag ju säga 
haha så trög jag är XD

LOTTA
har du glömt??
vi tantisar står ju för intliligensen här inne! =))
Haha jag gick på den ända tills min grabb satte mig på pottan
, då kom jag och tänka på Kerstins inlägg, så därför skrev jag ett snyggt om Snoddis krage hehehehe..
jag tyckte d va konsotigt, men jag gick på d.. men jag e ju lättlurad som bara den me =)
Jamen då är vi 2 Malin hahaha
shit va jag r lättlurad asså XD men min kompis som var på Tingvalla i går sa att hon strulat med en kille så blev jag as chockad så var det ett skämt XD

Hihi, nu har ni räddat min dag!
Vi tantisar lär hålla ihop och glänsa med våran inteligens =)
Vi räddar gärna din dag…snacka om pokerfejs =)