ceasar millan - föreläsning.
Ja, denna mannen, som båda är känd och ökänd.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker, Tycker han både har sina bra och sina dåliga sidor.
Har iallafall idag bokat biljetter till en av hans föreläsningar.
Ska på den i malmö.
Nu undrar jag om någon annan här inne också ska på någon av hans föreläsningar ?
Och jag ber er, snälla, låt inte detta bli ännu en bra/dåligt med ceasar tråd finns redan några stycken sådanna! 
Det finns ju iofs. redan en tråd om det här ämnet, men som du säger så blir nästan alla trådar som handlar om CM (på något sätt) infekterade, vilket också hände med den tråden.
Jag i allafall ska gå dit (fast Stockholm). Beställde biljett så fort de kom ut.
Såg honom på MyDOG också. 
jag ska också se honom i Malmö!! trevligt 
Ska bli mycket spännade och lärorikt att se honom.

Jag ska se honom i Stockholm med min syster. Det ska bli såååå spännande 

Jag ska inte gå, låter bli att skriva mer, för att det inte ska spåra ur. 
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Jag ska inte heller gå
Jag ska inte gå. Ska till Thailand då, men hade nog inte heller gått om jag varit hemma.
Hade nog kunnat åka dit om det var gratis :P Men betala för DET.. nej.
#6 själv skulle jag kunna betala hur mkt som helst ;)
Jag ska gå i sthlm. Jag, syster, moster och en kompis ska dit. Ska bli riktigt skoj att se. :)
Jag skulle gärna gå om det inte vore så långt dit :)

#6 Hade inte ens gått om det var gratis jag.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Är det nödvändigt att skriva då?
Och så skärper vi oss direkt då TS uttryckligen bad om att tråden inte skulle bli som alla andra!
Både #9 och #10!
//Redigerat av admin
Jag ska inte gå. 
- Mvh Emma

Vad kostar de ?
Jag ska inte gå.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
#15 det kostar lite olika beroende vart man vill se honom och beroende på platserna googla så finner du priserna ;)
#6 Gött med thailand ;) funderade faktiskt innan ett tag på o fråga dig o sara om någon vart intresserade, men sen sa pappa att han också ville se det så fick bli med honom 

Vi har inte skaffat biljetter än, men vi kommer nog gå.
I så fall går vi i Malmö.
Men varför är det ens nödvändigt av många att skriva i tråden att man inte ska gå (om det är av den anledningen att man inte gillar CM)? Så himla onödigt tycker jag, skapar ju bara dålig stämning!
Ja, nu ska väl iofs jag inte heller gå, men det är för att jag inte har råd 
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
ÅTER IGEN, låt tråden handla om det den ska!
Ursäkta, bara reagerade på att flera promt måste flika in i varje tråd att de inte gillar CM.
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Jag ska dit (Malmö)… Skolan betalar!
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram

Skulle vilja gå jätte mycket!! :D Såg honom på MyDog i Göteborg. (:
Var där åt mej också! :D
#23 betalar skolan?? gud va fuskigt! vad e det för sorts skola?
#25 Antagligen ett naturbruksgymnasie skulle jag gissa på :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag kan inte, men skulle hemskt gärna vilja. Det blir nog väldigt intressant för er som ska dit. Jag är avis.
Lycka till
#25 För att vi håller på mycket med olika ''metoder'' att träna hundar på just nu. Jag går Naturbruk (Nv) Hund
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram
Skulle gärna gå med syrran och mamma. Men vem ska ta hand om alla våra hundar (7 stycken) i så fall… Nej, mamma får nog snällt stanna hemma
.

Tror det blir i Malmö för mig!
jag ska gå i sthlm :D
Åh ja bara älskar honom! Tycker han är så bra :D
Men fy att det ska vara så farligt dyrt xD Nu har ja redan missat honom på My Dog för att ja inte kunde komma å nu kan ja inte gå på detta för det är så dyrt :(
Så mitt svar blir tyvärr nej :(
#32 Dyrt??? Jag betalade typ 400 kr för min biljett.. Det tycker inte jag är speciellt dyrt :)
#33 Beror väl på hur mycket pengar man får in varje månad!
För mig skulle det kännas dyrt eftersom jag bara har studiebidrag.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
#33 jag googlade biljetter tills hans föreläsning och den billigaste där var sittplats längre bak för något på 500kr.. -.- sen så får jag månadspeng fast mesta går till sparning för min hund så jag har till henne ifall att så för mig är det för dyrt ;)