Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundträffar
Läst 2341 ggr
[Ampelica]
0

Västernorrland?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en blandis hane mellan newfoundland och pyreneer och undrar om någon har lust att träffas för bus och lek med hundarna? =) Han är 2 år, så han är väldigt sprallig och lekfull av sig.

Jag brukar släppa rotax i skogen och det skulle vara kul
om man kunde få träffa någon som har en liknande ras, för att min hund ska få träffa någon i sin "egen storlek" och även att få några slags tips och råd! =)

KickanW
0

Kolla den här tråden :)

emmeb
0

Var i Västernorrland bor du? :)

Skogsgumma
0

Hundkompis i Ö-vik sökes.

Vi bor själv 1 mil ovanför Ö-.vik.

[Ampelica]
0

#2 jag bor i härnösand =)

[Ampelica]
0

#3 Övik är lite för långt borta för mig, jag har ingen resmöjlighet Rynkar på näsan Jag bor i härnösand.

emmeb
0

Oh, jag är jätteofta i Härnta. ;)

Synd att min vovvsa är så pluttig än, idag vägde hon in på 9,8 kg.  Fast leker för en hel kennel gör hon ändå. ^^

[Ampelica]
0

#6 Ojdå, vad gulligt! :D

Men du får höra av dig framöver (när hon har blivit större) =)

Mosqito
0

Jag och min Australian Shepherd hane bor ca 3 mil norr om Sundsvall. Ser att tråden är lite gammal, men det skulle vara kul att träffas om det fortfarande är aktuellt? :)

Binajis
0

Jag bor i Timrå och träffas jättegärna för lek, träning och hundsnack! :)

Har en Irländsk Setter av jakttyp som heter Eskil, han fyller 1 år 19 mars. Dessutom finns en salukivalp på ca 6 månader i familjen som också följer med på äventyr ibland :-)

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin