Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 3586 ggr
[4paws]
0

OT: Singel igen.... :(

då var man singel igen, jag är lite nerstämd, men för första gången känns det bra att göra slut. vi var för olika, ville olika saker mm

sånt är livet, kanske jag kan hitta en annan som kan göra mej lycklig.

pratade med en vän, vi träffas typ 1 gång vartannan månad pga avståndet. hon har märkt hur dåligt jag mått den sista tiden, då vet man att det är rätt beslut

nu får vi väl se vad tiden har attt utvisa… det bör väl finnas någon snygging därute som vill ha en massa hundar haha

[Forest]
0

Det är inte roligt när vägarna skils men ofta det är det bästa för ens egna själ att få plats o våga göra det men vill. Att vara i ett förhållande där man inte mår bra tar så mycket energi från en att man inte orkar göra det man annars trivs bäst med.  Jag hoppas att du snart mår bättre o känner dig stark igen. Styrke kramar!

Karmatarerskanise
0

Underbart att det känns bra! Det brukar betyda att det är rätt.

Självklart är det jobbigt, men det blir bättre och du kommer hitta din drömprins :)

Maja2
0

Lägg inte din lycka i en annan …. lägg inte din lycka i en kille… hitta lycka och styrka i dig själv. Det viktigaste är inte att hitta en kille, det viktigaste är att vara stark och lycklig i sig själv :)

[4paws]
0

1# förutom huvudvärk känns det bra :) fast jag är rätt trött med.. har glömt hur jobbigt det är att dumpa någon XD det bästa är att exet förstått att jag menar allvar. han satt 20 min innan och försökte övertala mej, skitjobbigt eftersom jag fick vara lite elak och säga rent av att jag inte älskar honom

2# tack så mycket! jag vet redan var min drömprins är… han bor i bålsta :/ han tillhör med kategori ex

3 # tack så mycket :D:D detv är sant det du skrivet

Fridaaaa
0

Vad trist:(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[4paws]
0

5# ja det är det… alla blir så chockade av att höra det :/ men jag måste ju tänka på mitt bästa, och min framtid.

ev får jag jobb inom komunen både tim och sommar, då skulle det bara bli ännu mera bråk :( så det var lika bra

sen måste jag ju tänka på hundarna. vill jag hålla på med avel kommer jag behöva en partner som stöttar mej med detta, det gjorde inte han

Karmatarerskanise
0

#6 En partner som finns där för en och stöttar i alla lägen är A och O!

[4paws]
0

7# det är ju det!!!

förutom att jag saknar ringen på fingret så mår jag jättebra!!

förutom att han är så omogen och håller på om småsaker, inte för jag bryr mej, men han visar bara hur omogen han är