Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 394 ggr
Lotta
0

När man äntligen kommer ut, var är alla??

Jaha och här sitter mol allena…var är alla?

Okay att folk är borta på dagarna när solen skiner, men nu mina vänner är det kväller. Kom genast ut och håll mig sällskap =)

kerstinjoh
0

Jag har ont i ryggen Lena och jag tycker att det är VÄLDIGT synd om mig!

Vill ni samla ihop lite pengar för att skicka till mig går det bra.

Tobleronepapper mottages EJ!

Malin-A
0

jag e här.. fast ska snart gå in i duschen o sen titta på tv.. =)

Malin-A
0

hur har d gått me din son Lotta?

o så vill jag skicka en kram till dig kerstin, jag tycker synd om dig.. =D

Lotta
0

*Lider* Stackars lilla dig, jag tycker SYND om mig själv jag saknar ju er.

Men jag ska starta en insamlig till tants rygg, och jag lovar jag ska ge sjutton i snorisarnas toblerorone papper *viskar* jag märker säckarna med pengar så du vet om du ska öppna eller inte Oskyldig

kerstinjoh
0

HemlisPsst. Vi delar lika.

Alex
0

Jag är här. :) Har vart i stallet idag jag.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Malin-A
0

nu e d Insider =)

Lotta
0

Vi har fått reda på att han lider av panikångest, kan ju vara det som ställer till det med hjärtat. Vi ska dit igen så får vi höra vad dom säger då :)

Faxlin
0

Men det är ju en bit på väg då i alla fall Lotta, hoppas det löser sig för honom.

Ja jusst ja, jag är också här. Inte så mycket som tidigare, men i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lotta
0

Har saknat dig, stackars mig….har funderat hela dagen hur det gått för dig Gråter

kerstinjoh
0

Panikångest är något fruktansvärt jobbigt. Det får även hjärtat att gå för fullt.

Tack o lov så finns det läkemedel för det. Hoppas att han blir bättre!

TinaH
0

fy fan för pnaikångerst!
Det ska gudarna veta, jag får det minst 3-4 gånger icken, och då har jag inte räknat med alla små anfall jag får.
jag får till och med ångerst när jag sover så jag gapar och skriker så gubben inte få sova.
Jag lider med honom!Gråter

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Lotta
0

Ja jag hoppas att han får det snart..han är ju så orolig och det förstår jag, det är synd om min plutte nu :(

lena1
0

Ja jag tycker jätte synd om dig Kerstin och jag hoppas du inte gick till jobbet idag ;-).

Nu ska jag krama kudden;-)

Natt natt (gäääsp)

Malin-A
0

jag har också panikångest, men går ständigt o e orolig o nervös för mycke, och när jag blir orolig o så så får jag ont i bröstet o d känns tungt o andas, men så går d över när jag e "normal" eller va man ska säg.. men ska gå till en psykolog på tisdag så hoppas att d löser sig..

hoppas d blir bra me din son….

Alex
0

Hoppas det går bra med din son Lotta. Och din rygg, Kerstin.

Jag är som du Malin, får också ont i bröstet och tungt att andas. Blir stressad ibland också, av ingen vettig anledning alls.. Sitter just nu och känner mig stressad och har ont i bröstet, men det finns ju ingen anledning till det.. Är ju knappast så att jag har mycket att göra..:/

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lotta
0

Det där känner jag igen med sonen, han har länge varit så orolig så fort han blivit sjuk eller om nått annat har hänt.

Jag hoppas att det löser sig för dig också lilla gumman, det känns alltid bättre när man får prata av sig med nån utomstående. Jag går också en gång i veckan och det känns så skönt efteråt :)

Malin-A
0

jag pratade me psykologen för några dagar sen o han sa d att man får ofta ont i bröstet, känns tungt att andas, hjärtklappning o handsvett o yrsel, typiska ångestsyndrom.. o d känns skönt att veta vad det beror på för jag har en tendens till att tro att d e massa fel på mig.. men jag vet ju att d e ingen fara d e ångesten som spökar, men så svårt att slappna av o varva ner.. ne precis Alex, d finns ju inget att va stressar/oroad för men ändå känns d så… =/

kerstinjoh
0

En kram till "mina" små snorisar. Ni verkar så gulliga så jag vill bara att ni ska må bra.

Lena jag gick inte o jobbade idag. Fick inse att jag aldrig hade klarat det.

Malin-A
0

ja jag tror/hoppas på att d kommer lösa sig bra.. psykologon kändes väldigt bra att prata med o d e ju viktigt.. nu har jag ju bara pratat i telefon me han men tror d ska gå bra sen också.. =)

Faxlin
0

Bra Kerstin att du stannade hemma idag. Du lär ta hand om dig om du ska bli bra.

Sedan hoppas jag att Alex, Malin och Lottas son kommer må bra de med snart.

Sänder en massa krya på er tankar till er och ett gäng kramar.

Audiatur et altera pars

Malin-A
0

tack Åsa.. o vill passa på att skicka en stor rejäl bamse kram till dig för allt som hänt, du har haft ett par tuffa veckor, men en hel del gnäll o dina barn har vart sjuka o nu d me illrarna..

kerstinjoh
0

Natti allihopa, nu ska jag försöka ta mig till sängen.

Faxlin
0

natti natti Kerstin försök sova trotts allt.

Tack Malin.

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Natti natt allaihop, och Niklas tackar för omtanken :)

Malin-A
0

natti natti Lotta.. sov så sött =)

Faxlin
0

Natti natti Lotta, sov sött. ;-)

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Jag sov inte sött, hade världen mardrömmar inatt. Vaknade alldeles dyngsur, blä vad jag hatar sånna nätter ;)

Malin-A
0

ja fy för mardrömmar… =/

Faxlin
0

Ja sedan ringer hon och berättar mardrömmen för mig så kan inte jag heller sova. Snäll polare man har. ;-)

Audiatur et altera pars

Malin-A
0

ja d va ju himla snällt av henne, hehe.. =)

Lotta
0

Älskar att dela med mig till mina vänner *asg* Och den drömmen gick inte av för hackor….vi skyfflade som djur hela natten ;)

Faxlin
0

Hmm, japp och jag får rysningar fortfarande. Jäkla människa. hihi

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Haha det ska du ha…man ska dela med sig till sina vänner och du är ju min vän…såååå vaaaarsegoood ;)

Malin-A
0

va handlade den om?

Lotta
0

Om en massa äckliga små jävla larver som jag och Åsa fick skyffla och skyffla till vi inte hade nån stanns att göra av dom……bläääää, jag får fortfande flachbacks *BRRRRR*

Malin-A
0

fyyyy… eller nät man drömmer om att d kryllar en massa spindlar på en, eller att man e instängd i ett rum o d kommer äckliga kryp…

Lotta
0

Blläääää jag tror jag döööör….jag hatar krypande krälande smådjur, och dom här kommer jag ihåg så väl för jag låg på golvet och såg dom komma från min skalle *brrr* Det var som små köttbitar med ben också nå långa larver som liksom tuggade sig fram…..va håller jag på med!!! Snart vågar jag inte lägga mig för jag är rädd att drömma samma sak igen :)

Faxlin
0

Nu kan du koppla bort din äckel dröm Lotta. Jag vill inte se en massa larver så fort jag blundar. ;-)

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Prata om nått roligt då…snygga killar eller en solig semester med paraplydrinkar…

Malin-A
0

nu är jag tillbax. =D japp prata om nått kul nu =)

Lotta
0

Det lär vara nått skit skoj så jag kan sova sedan…kom igen ni som är vaken…om det finns nå fler en vi här ute???? =)