Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 3619 ggr
Maja2
0

Lite träning med Kelly

Här tränar jag och Kelly en liten stund inomhus. Det är ju så kallt här, kring -30 varje dag, så det blir inte så mycket promenader.

Maja2
0

ehh… nähä…. det gick alltså inte….

Maja2
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Försöker få med ett videoklipp…..

Maja2
0

Nu fick jag till det :)    Här kommer ett till, på samtliga hundar. Tre av dem har lärt sig att vänta tills jag ropar upp dem, innan de kommer fram. Ziggy, som kom från spanien för bara två veckor sen, har jag inte tränat  än, men han är gärna med på ett hörn :)

Maja2
0

många inlägg innan det blir rätt!

Noa-Nisse
0

va fina och duktiga hundar du har maja2 :D och härliga klipp!

förstår att du är innne och tränar hellre än ute när det är så kallt Tyst
jag som tycker att det är superkallt här när det ligger på -5 grader eller så hahah! jag ska nog inte klaga ;)

Medarbetare på Hundar.ifokus

LinaK
0

Vilka härliga hundar du har! Dom ser så lyckliga ut och du ser verkligen ut att ha fin kontakt med dom allihopa Glad

Gillar verkligen filmen på Kelly, hon ser såå lycklig ut när hon får träna Flört Men när du tränar med en hund, har du de andra sittandes bredvid? Eller får dom vara någon annanstans så länge?

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Maja2
0

Tack ska ni ha :)

De är så otroligt lyhörda och kontaktsökande hela bunten. Då är det kul och lätt att träna :) Kelly siktar jag på att tävla med så småningom, ska börja gå kurs i mars med henne.

Lina, när jag tränar dem en och en kopplar jag faktiskt fast de andra i köksbordet när vi är inomhus. När det är varmare ute tar jag ut dem en och en helt enkelt.

LinaK
0

Vad härligt! Är det en grundkurs i lydnad ni kommer gå eller ni kanske har gått kurs innan?
Tror det kommer gå bra för Kelly på tävlingsbanorna, ni har en bra grund tillsammans Glad

Ja tycker det är lite svårt det där när man har flera hundar, men jag brukar stänga in den ena. Blir lättare så. Visserligen är det ju bra att ha den/de andra hunden/hundarna med i samma rum, då det blir en liten störning för hunden man tränar med Glad

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Maja2
0

Ja det är en grundkurs. Vi har inte gått någon kurs innan, det här blir den första :)

[rightPAW]
0

Jättefina hundar, dem är så otroligt söta allihop! Men måste inflika att Ziggy är en riktig skönhet medans dem andra är mer supersöta! Kyss

Maja2
0

:)

Maja2
0

Dagens träning med Kelly

Maja2
0

Ett pass med Paddy åxå

Helenaaa
0

Gud så fina! Tungan ute

Från mig^^

Btw. Har du en canvasbur till salu som har måtten på minst 70 cm i höjd? Kontakta mig!