Lekkamrater i Enköping?
Hej!
Min 7åriga tik vill gärna ha lite kamrater att leka med ibland. Hon är mellanstor (13kg) och snäll. Hon kan dock vara osäker i början och vill hellre hälsa lös, då är hon mer sig själv. Hon är inte van vid att få leka med andra hundar, därför är hon lite trögstartad men tycker det är superkul när hon kommer igång. Vi söker efter vänner i enköping, alla åldrar, helst tikar (eller hannar som inte är så på och luktar för mkt) små-mellanstora och snälla. Finns det någon?
Mvh Elin och Rollis
Varit inne på denna sida?
Facebook -"Vi hundägare i enköping"
Där hittar du säkert någon :)
Ts tyvärr bor jag inte i Enköpning men din beskrivning på hund låter väldigt lik våran vad är det för ras eller raser? Hoppas att du hittar bra kompis till henne :)
Bor tyvár inte i Enköping men hoppas du f´r svar av andra medlemmar som ár bosatt i närheten 
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Tack , vi håller tummarna! Hon är en welsh corgi pembroke :)
hejsan. vi har en ridgeback tik på 8 månader som skulle vilja ha någon att busa med…
kanske lite för stor för din hund..men hon är snäll men väldigt busig…

aha, nja för stor. Inget personligt, men min hund är inte så förtjust i varken stora hundar eller valpar så det blir nog inte så kul..

7: hur stor är han?
Vet inte riktigt, har inte mätt honom, på täcken har han storlek S och på vissa XS

men då är det ju ingen stor hund iaf? Det låter finfint. Jag har lite tight med tid nu denna vecka men vi kanske kan ses i hundrastgården eller nåt sen? Var bor du, inne i enköping eller?
Mvh Elin