Heeeelt underbar bild!! 
Jag har något liknande på kylskåpet. Min hund ser ut som en stor komule 
#7 Haha ser mysigt ut ;)
Fotar alltid massor när hundarna är i rörelse, oftast lyckas man få in någon bra bild. Denna är väl ett exempel på en mindre bra men en väldigt kul. Vet inte riktigt vad de gör, dansar?
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Hahahaa!! Jag kom att tänka på en strandad val 
Fullt frisk??? Det är du säker på? 
Skön bild 

Ja såhär kan det ju också se ut när man leker ;)

Jag har aldrig sagt att mina hundar är normala ;)

Jag misstolkade bilden totalt 
Trodde du hade lagt upp en bild på en opererad hundmage. Och att det var stygn som man såg. Jag hann tänka 'tråden heter ju roliga bilder, en stackars opererad mage är ju inte roligt'. Sen gjorde jag bilden större och såg då att det är ju grenar och busk-ris. Hahahaaa!!
Tittade riktigt noga och hittade hunden till slut 

#23 haha så kan det gå ;) Fast jag kan inte få det till en hundmage på ngt sätt xD
Laptop 10" skärm med bildskärmens ljusstyrkan inställd på 'låg'. 
Jaja.. Man kan ju inte alltid bli bra på bild.. Söt Xox 
Tur att resten av bilderna blev kanon
Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

#31 du vet att jag tycker att han är helt underbar!!
Det är många fina och tokroliga hundar på bild i den här tråden! Hehehe.
#27 - Det är omöjligt att få Wikus att göra det där, han ska bara skruva på sig och låter mig inte lägga något på hans nos. Och då har jag ändå lärt flera andra hundar det där. 
#35 haha jasså ;) killen gjorde oxå så ibörjan.. men jag ställde mig bakom honom istället och höll fast huvudet/nosen samtidigt jag gav honom komandot - stilla, inte röra :) och allt eftersom så prova jag att släppa taget om huvet :)
#41 Ja :-P Jag har dessutom tre(!) bilder och jag såg inte honom på någon förrän jag la in dem i datorn. Liksom, hur kan man missa en pinkade typ när man tar flera bilder på honom :-/

I lörsdags fick min tik slicka gräddfilsburken 
Sitta och sola.. Kolla in baktassarna 
Tandkontroll eller irriterande PRT i bakgrunden?