Hundar iFokus

Hundar

Etikett: bilder-och-filmer
Läst 5484 ggr
[Inana]
0

Kamphunden lever upp till sitt rykte?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, här är Bella. Min livsfarliga bullterrier.
Och kattungen Ziroko :)

[Inana]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här är också underbar. Inte min bild.

[Hilo]
0

#1 Fast jag tycker det där är REN idioti! *muttrar* Skrikandes

Karmatarerskanise
0

Inana; har du fått lov att använda bilden?

Din egen bild var söt! Den andra får mig att undra vad det är för ägare som låter barnet rita på deras hund.

[Yezz-an]
0

(min hund har också blivit ritad på  Skäms hon fick ett litet hjärta på ena skinkan)

Maja2
0

#1  Underbar??? Jag tycker tvärtom!!

[jakke94]
0

åhh bullterrier!!! älskar dessa hundar! :)

[Forest]
0

tycker det var sött även om bild/inlägg 1 inte var den bästa färgen för en hund så ligger den o myser. Kan väl alla se att den inte är rädd eller uppstressad?!

Rafflan
0

Min gamla hund "ritade" på sig själv med maskrosor, fullt med gult i huvudet och nacken haha XD

Och även han har råkat komma ivägen för en penna, speciellt när en unge målar och han kommer ditt med sitt "fetta" huvud kan penna råka måla i pannan eller läppen, haha

Karmatarerskanise
0

#7 Tänker mer på vad som finns i färgen, och på att hunden är ett djur, inte ett papper.

Man låter väl inte sina barn rita på varandra heller.
Jag ritar i alla fall inte på levande saker, ser verkligen inte poängen med det.

[Yezz-an]
0

Sitter och leeeer Glad Mina barn ritade på varann många gånger. Kanske det som är förklaringen till varför dom nu betalar andra för att få bli ritade på. Tattueringar har dom både lite här och där Skrattande

[Hilo]
0

#7 Finns papper.. Och sminkdockor för sådant endamål.. Sen om hunden är stressad eller ej, ger jag flanka humhum i.. Vad finns i pennorna, hur får de bort färgen på ett säkert sätt, och vad hände med respekten..? Nja, inte alls min kopp te.

Karmatarerskanise
0

#10 Jag blev aldrig ritat på eller ritade aldrig på ngon annan och jag har en massa tatueringar ;)

[Yezz-an]
0

Flört

[Inana]
0

#3 Jag hittade den på en sida som det är fritt fram att ta bilder ifrån. Don't worry.

Och jag antar att föräldrarna inte låter barnet rita på hunden. Det skulle i alla fall inte jag göra, men om jag kom in i rummet och kom på ungen med det där, ja, jag skulle ta en bild innan jag förklarade ett och annat för barnet och tvättade hunden, kollade att det inte var farliga ämnen i pennorna OSV.

Inte meningen att väcka så upprörda känslor hos folk! FÖRLÅT.

TacoBelle
0

Bulle - Kamphund? …HAHAHAHA!

Möjligtvis när det gäller kampen om den mjukaste platsen i soffan eller kampen om vem som först hinner ta den tappade korvbiten eller kampen mellan bulle och ägare när ägaren tycker att bullen behöver liten motion men bullen tycker att ägaren är rent från vettet och vill hellre hem och bädda ner sig under sitt duntäcke. Cool

twinkime
0

Vilken härlig bild din bild var med kattungen och din bulle.  Flört

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

[Forest]
0

9 o 11, Som jag skrev "inte var den bästa färgen för en hund". Jag målar inte på mina hundar inte gör mina barn det heller. Men om man tar bort målandet på hunden bild 1 det var lite där jag såg mer mysfaktor sen att barnet gör fel ja helt klart gör den det.

[hyperiion]
0

Söta:) synd att så många ser dessa sötisar som mördarmaskiner:7

Noa-Nisse
0

fast bullterriern har väl inget dåligt rykte? och än mindre är de väl kända för att vara såkallade mördarmaskiner?

Medarbetare på Hundar.ifokus

fettmedkevlar
0

Jag vill bara flika in att pennorna som barnet använder på hunden i #1 är pennor som man tydligen kan måla på hud med. Tatueringspennor kallas det om jag inte minns fel, hade själv sådant i mina yngre dagar.

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

[hyperiion]
0

#19 Jo tyvärr… Alla jag känner som inte kan hundar speciellt bra är skiträdda för dom. Jag märker även att folk går omväger om en man som äger en bulle vid mitt område dom nästan trycker sig in i min pumi som morrar åt som för att undvika denna glada bulle som har ett tempriment som tjuren ferdinan.

Nikkis
0

En hund säger ingenting… Denna hund kanske är uppskattad av ngn med annan syn på hund…

// Länken borttagen av Hera då den kan uppröra medlemmar som ser den.