Päls och kläder
Det är faktist lite lustigt hur vi människor tänker - vi människor ska ha på oss djurens pälsar och sen ska vi sätta på våra hundar små människokläder.
Vi är ju bara för konstiga.
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur
Ja, det har du rätt i. Lite småkonstigt är det ju! Har faktiskt inte tänkt på det så =)
Dock är jag emot att sätta på djur kläder om det inte finns en vettig anledning till det.
Haha det är ju sant!
Fast jag tycker att en minkrock på människor är ungefär lika snyggt som kostym på en hund.. 

Jag är emot äkta pälskläder och människorkläder på hundar.
Låt djuren behålla sin päls så slipper de ha våra kläder på sig (humor)

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur
#3 Haha sant! Det enda jag veterligen använder är väl ull förmodligen.. Annars håller jag mig borta från sånt.. Likväl klänningar och annat på hundarna 
#3 Ja, det va faktiskt tänkvärd humor ;)
Både roligt och tänkvärt samtidigt :)
Tycker det är tragiskt att människor använder pälskläder från djuren. Och att sätta på hundar som inte fryser är bara idioti. men sedan är det även människan som avlat så att hunden har mindre päls och fryser.
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
TS Har du så rätt i
Jag har dok bara läderskor jag försöker undvika just bära döda djur, det finns många bra fuskläder/pälsar mm nu och andra matrial att det ska inte behövas föda upp o döda djur pga pälsar mm Sen hundar o dessa kläder, jag erkänner jag har en hundväst på vuxna hunden som sitter jätte bra dok gjort om den o tagit bort luvan för inte se så jack-aktig ut. Sen har jag vanliga täcken men den just västen trivs hon i och den fick vi av en granne. Täcke nja det är inte så poppis tror det beror på att hon tycker att något är på ryggen västen är så lätt att den inte märks på samma vis. 
Håller med #6!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar