Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 419 ggr
Wikstr_m
0

GOD MORGON

på er allihopa! Här sitter jag och är på väg till jobbet, trött är jag för att det blev en sent igår. men ikväll blir det en tiiidig. vad ska alla ni hitta på idag då?

lena1
0

Morning på dig!

Jag ska vila idag har inte sovit en blund i natt ska bara ut med voff först.

Ha en bra dag på jobbet ;-).

Malin-A
0

godmorgon.. idag ska vi iväg en sväng senare o fixa en bil.. sen ska vi nog bara ta d lugnt =D

kerstinjoh
0

Jag har just ringt återbud till ett möte i kväll. Inte så skoj för jag ville verkligen gå.

Här är det lite upp o ner. Alfons begriper inget! Jag klarar inte av att gå ut med honom pga ryggen, så han tycker att jag är knäpp!

Men det är ett strålande väder!!!

Alex
0

Här blir det nog lugnt. Men härligt väder är det, så utomhus lär jag och voffen bli en del i alla fall. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Rubiinen
0

God morgon! Har precis gått upp. Har blivit sjuk igen :( Ja fattar inte hur ja lyckas.. är sjuk säkert en gång i månaden.. o nästan en vecka åt gången..

Idag ska ja bara ta de lugnt o terrorisera alla här inne Flört

Faxlin
0

God middag allihopa.

Stackars dig Rubinen, men jag vet hur det är. Här hemma går det bara runt, runt , runt. Alltid någon som är sjuk.

Krya på dig, ser fram emot ditt terroriserande .-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Rubiinen
0

haha tack ;)

De verkar inte vara så många inne. Jobbar ni? ;)

Lotta
0

God eftermiddag! Jag har varit iväg på förmiddagen och nu har jag bytt gardiner i vardagsrum och sovrum (sommar) Sedan när vi ätit bli det en prommis i solvädret =)

Alex
0

Jag är här. Inget jobb här inte. ;) Men sysslar med lite annat samtidigt också.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Wikstr_m
0

Nyss hemkommen ifrån jobbet..(eller nyss och nyss, en halvtimme iallafall) är super trött, men det är ju inte undra på när jag har skottat skit, kastat spån och klippt klor. Samt skottat snö ur alla hundgårdar. Det tär på krafterna. Nu måste jag bara samla lite ork för att orka göra mat och städa här hemma.

Har alla andra haft en bra dag? :D

Faxlin
0

Jag far ju runt på flera sajter. Men det har större delen varit iFokus idag. ;-)
Måste koncentrera mig på något nu så jag inte blir helt tokig innan morgondagen. Är så spänd att jag har magvärk bara därför. hihi

Audiatur et altera pars

kerstinjoh
0

Vad ska du göra i morgon?

Lotta
0

Åsa ska få tillökning i familjen…du kan ju bara tänka vad det blir Oskyldig

kerstinjoh
0

Aha!! En whitemusad iller???Cool

Alex
0

Blir kanske inget med det..:/ Tydligen nån som har utgett sig för att vara Åsa och hämtat illrarna.. >.<

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Fattar inte ett smack, menar du att det finns sånna idioter. men då måste det ju varit någon som vetat om det? Om dom utgett sig för att vara Åsa och skrivit kontrakt, så borde väl säljaren sett att det var nått fel Fundersam

Alex
0

Vet inte om de skrev kontrakt..

Men jo, troligtvis är det väl nån som i alla fall läser på iller-sidan..

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Jag blir sååå j-laaaa upprörd, fan om det fanns nått man kunde göra…..

Faxlin
0

Japp glädje/nervositets magvärken gick hastigt över. Nu har jag magvärk av att jag är ledsen och besviken och orolig istället.

Undrar hur det går för lilla Buffy och teddy nu.

Audiatur et altera pars