Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 3195 ggr
Primarosen
0

Hej alla hundmänniskor

Hej, jag håller på med ett projektarbete i skolan går nu sista året i barn och fritid. Jag vill ta reda på varför hunden har så stor betydelse för människan. Jag har inte hittat någonting på internet och undrar därför vilken betydelse har din hund har för dig=)

Tänk på det finns inga dumma komentarer bara bra, undrar du något så fråga påSkrattande

Tack på förhand

[Hilo]
0

Ja, utan mina hundar skulle jag inte komma upp ur sängen..
Svårare än så är det inte.. Jag får något att göra, som jag tycker är kul..Glad
De är sällskap kort och gott!

Fridaaaa
0

Det är tack vare Lillan som jag kommer upp i tid om dagarna, få komma ut och röra på mig, Hon betyder mest för mig. Finns alltid där när man behöver prata, när man behöver stöd,tröst,sällskap och skydd Skrattande

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

zavano
0

Håller mig aktiv på ett annat vis! =)

Mischa
0

≧◔◡◔≦

Zabina
0

Min hund är min allra bästa vän, han är med mig nästan hela tiden och ger mig så många skratt och så mycket glädje. Vet inte om jag behöver säga mer än så!

[Vargnatt-]
0

Aramis är min bästa vän. Utan honom hade jag inte orkat kämpa de dagar jag mår riktigt dåligt, han ger mig så mycket styrka, glädje och kärlek att det blir värt att ta sig igenom de jobbiga dagarna. Han får mig att må bra helt enkelt, gör så jag kommer ut varje dag och så jag får le och skratta varje dag Glad

ajik
0

majken är som min bebis!  utan henne vet jag inte vad jag skulle göra om dagarna :)

En blogg om mig och min fralla! http://majkens.blogg.se