Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1927 ggr
Faxlin
0

OT. Krya på dig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill skicka en krya på dig blomma till våran medlem kerstinjoh här inne som är dålig i ryggen nu. Hoppas du snart blir bättre.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Vill även sända en krya på dig ros till Lottas son som inte mår bra. Och självklart till er andra med som behöver en extra blomma att pigga upp er med.

Audiatur et altera pars

Alex
0

Vill också skicka krya på dig blommor, till Kerstinjoh, Lottas son och ÅsaF:s dotter.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lotta
0

Niklas hälsar och tackar så mycket =)

Faxlin
0

Ska hälsa henne det i morgon när hon vaknar Alex.

Audiatur et altera pars

Malin-A
0

jag vill också sicka krya på sig blommor till alla som är dåliga.. =)

lena1
0

Jag med krya på er!!Oskyldig och blom-bilden är även ämnad för alla härinne ;-)

Malin-A
0

haha va gullig bild Lena.. =)

lena1
0

Tack, det är en Snodd vappis ;-).

kerstinjoh
0

Tack!! Tack!!

Om ni visste vad det värmde!

kerstinjoh
0

Jag har lyckats att ta mig ur sängen, efter mycket besvär.

Det är går rätt skapligt om jag sitter, rak som en furie, på stolen. Men varenda rörelse skickar hemska smärtsignaler.

Kram till er alla!

Malin-A
0

usg va jobbigt d låter kerstin.. hoppas du blir bra snart.. =)

lena1
0

Kram Kerstin och krya på dig!!!, jag vet hur det känns tro mig, jag har själv gått igenom 3 stora operationer i ryggen, och kommer aldrig att bli helt frisk, lever med ständig smärta.

Men jag uppskattar livet som det är, för idag ser jag mig som mycket frisk eftersom jag blev förlamad i bägge benen 1995 och idag kan jag gå…..så jag håller tummarna för dig hårtOskyldig

Malin-A
0

oj Lena, farlamad o nu kan gå.. måste vara en himla stor prestation… o förstår om du känner dig som mycket frisk.. starkt jobbat.. =)

lena1
0

Ja och jag känner med andra som har ryggont kan jag villigt erkännaOskyldig,och man får ju också ett litet annat perspektiv på livet efter en sådan grej med…;-)

KerstinP
0

Krya på dig KerstinJ

TinaH
0

Jag fick besked igår att jag ska in och göra det vidrigaste som jag inte sns önskar min värsta ovänn, om en vecka..
Jag sk göra en gastroskopi….=(
Plus att vi var på förhör på polisen igår för alla anmälningar vi har gjort, både jag som fick en smällare PÅ mig på nyårs afton avsikligt, och min sambo som blev misshanslad utanför vårat hem.
dessa 2 på helt saknade grunder!
Så en tid tillbaka (läs halv år) så har jag mått piss…..
Jag får panik ångerst så fort grannarna synns….
Sover inte om nättrerna och inte om dagarna, jag ligger och skriker i sömnen….
Värker gör min rygg och magen lika så….
Dem har till och med kastat sten in här, som har träffat Tyson….

vill ni höra mer, så PMa…..
Så jag gråter och mår inte alls som jag ska nu för tiden, jag började på och få självförtroende, men det är helt bort…..
jag mår "piss-skit-&-vademecum"……

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

kerstinjoh
0

Kram min vän! Och en hel hög med kramar till!!!!!

lena1
0

Usch vad jobbigt för er Tina, sånt där tar verkligen på psyket hoppas dom får ett ordentligt straff….jag vet att du berättade detta för mig då jag var alldeles ny här…..massor med tröste kramar från mig till dig och massor krya på dig kramar ocksåOskyldig

TinaH
0

Tack alla….

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Real
0

så jävla hemst! fan vad förbannad jag blir på dina grannar tina! flytta därifrån och få bättre folk omkring dig om dom inte får något straff av eran anmälan.. kanske inte så kul att flytta pågrund av de, men de är ju inte kul att gå runt och vara rädd och undra om de ska hända igen.. för tysses skull me:(
Usch! jävla männsikor, fattar inte vart vänlighet mellan medmänniskor har tagit vägen

För några veckor sedan kasta några ungar stenhårda snöbollar på ecko, de tyckte dom var jätte underhållande.. den första kom dom undan med.. men så gick dom efter oss och kasta en till så ecko gnällde till t om. Då vände ja mig om att var så jävla arg så jag vart helt darrig i rösten "är du dum i huvvet eller, är de roligt att göra illa någon eller, gör de där igen och jag lovar något kommer hända!!!" och när ja lät ecko gå fram emot dom lite rygga dom tillbaka.. så idioterna var ju t om rädda för honom. Sorry de var lite OT men ändå.. blir så trött på människor som tror att de är roligt med misshandel!!

krya på er allihoppa iaf:)

Alex
0

Vill skicka blomma till TinaH också..

Och till Lusse, och hoppas att hans sår läker snabbt och fint. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

Jag sänder också en liten blomster kvast till Lusse. Hoppas såren läker snabbt för dig. Pussar på nosen :-)

Audiatur et altera pars

Malin-A
0

oh Lusse hälsar o tackar jätte mycket.. va gulliga ni e =)

kerstinjoh
0

Ni är VÄNNER!!!

Lotta
0

Japp vänner kerstin…kan du förstå det ;)

Faxlin
0

#24: Klart vi är :-)

Audiatur et altera pars

kerstinjoh
0

Har lika jäklaGeneradont i dag! Går som en krokig gammal gumma. Kommer nästan inte upp när jag har satt mig.

lena1
0

Gud vad jobbigt KerstinOskyldig…vet du vad felet är eller?.

Lotta
0

Har  damen fått ryggskott?

kerstinjoh
0

Det måste vara ryggskott!

Är det inte bara gamla tanter som får det???Oskyldig

lena1
0

Näerå innan min rygg gick sönder helt så fick jag ryggskott på tre ställen i ryggen samtidigt och då var jag bara 32, så var rädd om ryggen, för läkarna sade till mig att det var första varningen till att det kunde gå riktigt illa, vilket det också gjorde till slut…

Krya på dig Oskyldig

Lotta
0

Ryggskott kan man få i vilken ålder som helst, så du behöver inte känna dig gammal Kerstin. Sköt om dig nu.

kerstinjoh
0

Jag ska jobba fre-sön o min chef börjar få lite panik på mig.

Men det är kanske inte det smartaste att gå på fredagkväll om jag inte känner mig helt ok.Fundersam

lena1
0

Nej det tycker jag inte alls att du ska göra visst jobbade du inom hemtjänsten?, herregud i så fall ska du inte gå dit förrän du känner dig helt frisk, går du tiill läkare så brukar dom sjukskriva minst tre veckor för sådant…

Alex
0

Vill ge en blomma till ÅsaF, eftersom nån har utgett sig för att vara henne och hämtat illrarna hon skulle ha.. Hoppas personen tar kontakt med dig så det hela löser sig snart.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

kerstinjoh
0

#35. Så kan man väl inte göra??

#34. Nästan - en korttidsavdelning.

Alex
0

#36 Näpp, tycker inte jag heller.. Men nån tyckte tydligen det..

Mvh Alex
Värd för Ridsport

kerstinjoh
0

Fräckt!Ledsen

Lotta
0

Tycker absolut inte att du ska jobba, låter väldigt dumt i mina öron iaf. Vila över helgen sedan kanske du kan börja jobba =)

Faxlin
0

#35: Tack så mycket. Det känns skönt att höra att du tänker på mig.

Just nu r jag sååå jäkla ledsen att jag inte riktigt vet om det blir mer iFokus för mig. Vill hålla mig på min kant känns det som. Bli anonym igen.

Audiatur et altera pars

lena1
0

Jaaa det är en förskräcklig!!! företeelse, vilket intrång i ens privata liksom, du får en blomma av mig med Åsa den är du värd, för även om jag förstår hur du känner just nu, så vill vi för allt i världen inte mista dig hos ossOskyldig.

Faxlin
0

#41: Tack lena. Fast just nu har jag en förfrågan utställd till ledningen om et går att pausa en sajt.
Känner mig lite blottad nu liksom.

Audiatur et altera pars

kerstinjoh
0

Fy 17 Åsa, du menar att någon här inne har haft koll på vad du skrivet och dragit nytta av det?

Jag behöver inte säga högt vad jag tycker. Men fy #4%F45N!!!!

Tröstekram till dig Åsa!

Lotta
0

Just nu finns det inte ord för vad jag tycker..skulle jag sätta igång med vad jag tycker om idioten så skulle jag inte kunna stoppa mig Skrikandes

Faxlin
0

#43: Ja någon har hållit koll på vilka bebisar jag skulle få hem. Och sagt saker som fått föräldrarna till ägaren av pälsarna att tro att det var jag som skulle komma en dag tidigare. Så fick dem hem två illrar på mina vitsord.
Ser detta oerhört allvarligt. Och ja, jag är så jäkla nere nu att inte mycket kan beskriva detta.

Tackar för kramen

Audiatur et altera pars

kerstinjoh
0

Det kallas bedrägligt beteend eller uppsåt. Är straffbart om jag inte misstar mig. Fattar att du är ledsen och framförallt besviken på en stor idiot här inne!

Faxlin
0

Jodå jag vet att det är straffbart. Och med tanke på att honan var dräktig så kommer valparnas snittvärde slås ut på en normal kull. Detta gär att det i en sådan beräkning bara räknas vad man får in på en kull inte vad kullen kostar. Det innebär att summan är så pass hög att det skulle ge fängelse om mn sätter dit dem. Nu är det inte det jag är ute efter, utan att få mina illrar hem hit.
Men för att lyckas med det måste jag veta vem som har dem nu. Och det verkar svårt. En annan uppfödare har inne på iller i en tråd uppmanat den som gjort detta att lämna illrarna åter till säljaren som sedan kan lämna dem till mig. På det sättet kan de fortsätta vara anonyma.

Audiatur et altera pars

kerstinjoh
0

Vi får väl tyvärr inse att det finns människor till allt.

Men det är tråkigt om man inte skulle kunna vara öppen och berätta om sin glädje över att få hem några extraliv, utan att någon ska utnyttja det för egen vinning.

Jag lider med dig Åsa. Hoppas att de lämnas tillbaks, eller att någon som vet var de finns kan lämna ett tips!

Lotta
0

Hoppas verkligen dom lämnar tillbaka dom, och är du så hygglig så att du inte tänker ställa till det för dom, så borde dom lämna tillbaka dom genast. Man kan ju fundera hur dom ska kunna sätta ut annons på babysarna när det är dax. Kan man inte anmäla stölden runt om i sverige för dom är väl chippade? Jag lider och tänker på dig hela tiden, hoppas det ordnar sig.

Kram

Maja
0

Krya på er allihop!! :)

kerstinjoh
0

hej lilla snoris, var har du varit???

Lotta
0

Hej Juve det var länge sedan….har du haft problem med datorn?

#49 Jag menade om förräldrarna var chippade…

Faxlin
0

Nepp har fått svar nu. Föräldrarna var inte chippade.

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Det var ju väldigt dumt…man tycker ju att det borde vara en självklarhet =) Men det är jag det…

Faxlin
0

Ja vi jobbar på det Lotta, vi jobbar på det. Men vi har en bit kvar att gå tyvärr. ;-(

Audiatur et altera pars

Alex
0

Nej, Åsa! Du får inte lämna oss! Absolut inte!!

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

Juve har varit lite upptagen med andra saker………. ^^

Men nu är hon tillbaka.. ;)

Chahahahahahahahaaaaarlie!! ;)

Lotta
0

Nu har du fått in mig, och utan dig blir det inget HIF. Så var så snäll att hålla dig här nu annars blir vi ledsna. Och jag hoppas att den jävel som gjort detta skäms som en hund…jävla blådårarSkrikandes Säg till om det är nått jag kan göra…

kerstinjoh
0

Nämen Juve??

Är det du som har grävt upp gris-Stian??

Lotta
0

Den vill väl ingen ha nu….gul och skumpen =)

Maja
0

Hahaha.. Njae.. Inte Stian iaf.. En annan dock.. ^^ :P

Lotta
0

Ja nu beror det ju på vad du menar med det…det sitter ju på honom iaf *ASG*

kerstinjoh
0

Vem har du nu hittat?? Berätta nu för mamma Kerstin.

HemlisPsst Lotta, grävde vi ner någon mer??

Maja
0

Hahahahahahaha.. En.. ;) Som inte är gul iaf.. ;) Haha.. Eller.. Han är ju iofs från Asien.. ;D

kerstinjoh
0

Säg inte att det är en yellowmusad hästkrake???

Maja
0

Hahaha.. Människa.. ;D

kerstinjoh
0

Mer, mer………

FundersamÅ jag är inte ett dugg nyfiken!

Se'n då???????

Maja
0

Ääääääääh.. Det räcker för idag.. ;) Den som väntar på nått gott heter det väl? ;) Hahahahahahahahahahaha.. ;D

Malin-A
0

ne fy va hemskt.. hur kan någon ha mage till o göra något sånt som att utge sig för någon annan.. vill skicka ett fång med blommor till dig Åsa…

Lotta
0

Vi har väntat nog så det så =)

Real
0

men va fan! De känns ju jätte läskigt att någon här inne är så falsk och gör en sån hemsk sak! Hur kan man leva med sig själv genom att sitta och kanske vara trevlig och suttit och läst dina ord och sedan ha samvete till att gå och sno dina små älsklingar! fy fan vilken människa! De här är ju helt otroligt.. ska man inte ens kunna sitta och prata om ens lycka utan att man ska bli utnyttjad.. jag kan inte svära nog åt denna människa!

men antagligen har den personen inget samvete.. för inte skulle ja klara av att göra så mot någon för min egen skull. BLÄÄ på sånna människor! Lämna tillbaka dom små! NU!!!