Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 591 ggr
SaraC
0

Tips för gosedjursmördare!

Morfar och hans sambo har en bichon/lhasa apso blandis. Han är ett stort gosedjurs-fan och avverkar dem på löpande band.. De som är köpta på djuraffären är massakerade på bara några dagar, den senaste redan samma dag.

Men nu hade de köpt en mjukishund på ICA Maxi, de där som man får köpa för 25 kr med bonuscheck eller hur de är. Den höll hur bra som helst! :) Fina, hållbara och billiga leksaker alltså!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Lotta
0

Min Skorpan har aldrig haft sönder en leksak på 7 år, därimot om vi kastar ut alla hennes saker från bädden…så städar hon tillbaka dom till sin bädd =)

Malin-A
0

oftast är vanliga gosedjur eller vanliga nallar bättre än hundlek saker, dom gråa eller va d nu är för färg, sånna nallar man kan köpa på IKEA är väldigt bra o hållbara =D

Bonnie_lee
0

vi tyckte att det var märkligt förr, alla gosedjr från zoo slet fanny sönder, men sedan köpte vi gosedjur från ikea, dom släpade hon bara runt på utan att demolera, men jag började fundera om gosedjurena från zoo kanske luktar annorlunda, mångaa zoon har ju faktiskt märgben, godisar och grisöron liggandes framme, så jag tror att hunden kan känna spår av detta o därför tugga sönder i hopp om att det finns nå gott inuti.. så nu köper vi bara gosedjur från ikea så de inte slits sönder på en gång :)

litet tips till ;)

kerstinjoh
0

Hjälper inte på Alfons, han är en stor marodör när det gäller ALLT. Gosedjur, bollar ja, allt som går att göra sönder.

Det enda han inte lyckats med är Elins gamla handboll.

Real
0

jaa, men de är så det är att ha en kamphund vet du kerstin! dom är förjävliga;P

ecko har ätit upp alla sina plastleksaker, så nu kan han inte ha plast längre.. han har ätit upp sin boll (på en dag) som var super hård. han har ätit upp hela framdelen av mina snygga pumps! Han har bitit av överdelen på mina skor från london! och NU när jag tog fram mina sommarskor hann dom vara framme i 5 sekunder och så hade han smygt iväg med dom till sin säng..och slitit av bandet på dom. Jag förstår inte varför mattes skor är bäst! och han vet verkligen att de är FY!:(
Han har ätit upp husses keps iaf (haha:P) de enda han har kvar är en blå riiiktigt hård grej från djuraffären och en liten boll i nått riktigt hårt gummiliknande skit!:P

ingen gosedjur här inte.. herregud! vill inte ens tänka tanken!:)

kerstinjoh
0

Jaha, kamphundsmarodörerna!!

Allt bara SKA slaktas! Fort, fort!!SkrattandeSkithundar!

Lotta
0

Nopp slaktar hundar hehe